Lengyel piacra lépett a hazai utazási startup
Lengyelországban is piacra lépett a hazai utazási szektorban sikeresen debütáló online utazási iroda, a Beontrips. A vállalkozás az utazók által egyszerűen összeállítható és testreszabott utak azonnali online foglalását teszi lehetővé – Magyarország után már Lengyelországban is.
Az áprilisi magyarországi indulás óta több szolgáltatással bővült az online utazási iroda kínálata. A lengyel piacra lépés mellett a legfontosabb újítás, hogy az utazni vágyók nemcsak a repülőjegyüket és a szállásukat tehetik pár kattintással virtuális kosarukba, de utazásukat teljessé tehetik programok, múzeumbelépők, városnéző túrák és szórakozási lehetőségek egyidejű foglalásával. Tovább bővült a szállás, illetve a földi közlekedési szolgáltatók kínálata: már több mint százezer szálláshely közül válogathatnak a Beontrips felhasználói és már foglalhatóak számos európai országban üzemeltetett távolsági buszjáratok diszkont áron elérhető jegyei is.
„Az online utazási irodák esetében fontos jellemző, hogy az utasnak automatikusan kifizetett repülőjegye van a választott menetrendszerinti járatokra, ami nagy biztonságot jelent sok hagyományos utazási csomag foglalással szemben. Amennyiben menetrend módosítás vagy járattörlés érintené a lefoglalt utakat és kihatással volna a szállásfoglalásra, a Beontrips a plusz költséget is állva ajánl az utasoknak megfelelő alternatívákat – mondta el Orosz András, a Beontrips Kft. ügyvezetője. A szakember hozzátette, folyamatosan vizsgálják a további regionális terjeszkedés lehetőségét, miközben nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy szélesítsék az elérhető szolgáltatások kínálatát. „Ennek a törekvésünknek köszönhető, hogy az utazni vágyók a diszkont és a hagyományos légitársaságok repülőjegyei és a széleskörű szállásajánlatok mellett már európai városok közötti buszjáratokat, helyi programokat is foglalhatnak, a közeljövőben pedig nyugat-európai vasúttársaságokat is bekapcsolunk a rendszerbe” – emelte ki Orosz András.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- Különdíjjal tért haza a magyar csapat a Women Startup Competition Europe Londoni döntőjéből
- Mire figyeljünk online foglalásnál?
- A legjobb magyar startupokat várja a Telenor Accelerate program
- Hazai győzelem a nemzetközi Blastoff startup versenyen!
- A befektetés a fő motiváció a Blastoff mezőnyében
- Lehullott a lepel a Studio 1 sikeres magánbefektetőiről
- Blastoff startup verseny: itt vannak a shortlistesek!
- Startupoknak indít mentorprogramot a Nestlé
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.