Új bluetooth-os órákat dobott piacra a Casio
Különleges, díszdobozos Toro Rosso kiadással készült a Casio az idei Forma 1-es szezonra. Elsőre úgy tűnhet, hogy köridő- és átlagsebességmérő extra funkcióival a karóra csak a Forma 1 rajongóit hozza majd lázba. A visszajelzések szerint viszont a dizájnt is nagyon eltalálta a márka, így várhatóan nem csak a „száguldó cirkusz” kedvelői viselik majd.
Az új órák kompatibilisek minden Android 6.0-ás vagy IoS 10-es (vagy frissebb) operációs rendszerrel futó okostelefonnal. Ez hatalmas újítás a korábbi generációval szemben, mely csak a drágább iPhone, valamint a Samsung Galaxy S szériával működött együtt.
Az App Store-ból vagy a Play Áruházból ingyenesen letölthető Casio Watch alkalmazással történő összekapcsolás után az óra automatikusan a pontos időt jeleníti meg a világ bármely országában. A világidő funkcióval az órán egy második időjelzés is beállítható. Az applikációban megjelenő világtérképen könnyedén kijelölhető, hogy melyik legyen ez a régió, de egy több mint 300 várost tartalmazó lista is segíti a beazonosítást. Az óra ezt követően a pontos időt és napi dátumot azonnal szinkornizálja a megfelelő időzónában. Ez a funkció különösen hasznos mindazok számára, akik sokat repülnek időzónák között, illetve más időzónában élőkkel tartanak kapcsolatot.
Toro Rosso Limited Edition
Az EQB-501TRC a Scuderia Toro Rosso Limited Edition második változata. Az óra a fejlett technológiát dinamikus dizájnnal ötvözi és olyan extra funkciókkal bír az új generiációs alap Bluetooth-os Edifice változathoz képest, mint a köridőmérés vagy az átlagsebesség megállapítás.
Az EQB-501TRC a fekete, a bordó és minimálisan a kék, valamint az arany, azaz a Scuderia Toro Rosso csapat színeit hordozza. A szíj kívül CORDURA anyagból, belül a csapat színével megegyező vörös bőrből készült. A szíjon kívül és belül is megjelenik a csapat logója. Az óralap foglalata különleges, koptatott felület, mely merész megjelenést kölcsönöz az órának. A különleges díszdobozon a Scuderia Toro Rosso és az EDIFICE logója látható, és tartalmaz egy exkluzív kártyát is a csapat és a márka együttműködését igazolva.
Az órák specifikációi megtekinthetők a következő linkeken: http://products.edifice-watches.com/asia-mea/en/_detail/EQB-501TRC-1A/
Kapcsolódó cikkek
- Ütés-, vízálló, fagyiszínű kollekcióval készül a Casio a nyárra
- Nagyot húzott a Forma 1-es szezonra a Casio
- Egyre jobban fogynak a karórák
- Töretlen a rozé karórák népszerűsége
- Magyar piacon a gyermekeknek fejlesztett KidFit okosóra
- Az óravilág úttörői
- Sporttárs a karodon - Futóóra a CASIO-tól
- A G-SHOCK is készül a vb-re
- G-SHOCK – 30 éves múlttal a háta mögött
- Klein Dávid a Mount Everesten teszteli a G-SHOCK karórát
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.