Megnyílt Richard Quinn divattervező „nyílt hozzáférésű” textilnyomtató stúdiója
Richard Quinn textil- és divattervező megnyitotta a Richard Quinn Print Studio nevű egyedi textilnyomtató műhelyét, ami egyaránt lehetőséget kínál az Epson festékszublimációs és a hagyományos szitanyomásos technikáinak alkalmazására, valamint workshopok szervezésére.
A londoni Central St Martins divatiskola elvégzése után, Richard színgazdag, virágmintás kollekciójával elnyerte a 2017-es H&M Design Award nemzetközi díját, a Dazed divatmagazin beválasztotta a „Dazed100” elnevezésű, a legjelentősebb kulturális véleményvezéreket tömörítő csoportba, valamint a Brit Divattanács (British Fashion Council) idén a „Figyelemre érdemes” kategóriába sorolta.
Az új print stúdiót egy Epson SureColor SC- F9200 digitális festékszublimációs nyomtatóval és két manuális szitanyomásos nyomtatósorral szerelték fel. A létesítményben a divatiskolák hallgatói és a kezdő tervezők kinyomtathatják az általuk tervezett textileket; illetve a különböző nyomtatási technikákkal, festékekkel, textilekkel és egyéb alternatív anyagokkal kapcsolatos tanácsokért pedig a műhely szakembereihez és Richardhoz is fordulhatnak.
„Szeretem a SureColor nyomtatót, mert remek minőségű textilnyomatok előállítására képes” – mondja Richard. „Már a diploma kollekciómhoz is ezt a készüléket használtam a Central St. Martins-ban, ezért fontosnak éreztem, hogy egy a stúdiómban is helyet kapjon. Így megállás nélkül élénk színeket, minden megálmodott apró részletet és texturát nyomtathatunk. Ez a felhasználóbarát textilnyomtató biztosítja a szabadságot, hogy számos különböző anyaggal és szubsztráttal kísérletezhessek. Nagyon jó érzés, hogy egy helyszínen és órákon belül lehetőség van a szövet megtervezésére, nyomtatására és végül egy outfit összeállítására. Nincs még egy hasonló stúdió, ami nem csak önmagunkért, hanem más tervezőkért is működik. Amellett, hogy jelentős tapasztalatunk van a színek, az anyagok terén és minőségi szövetekkel dolgozunk, mindezt a digitális és hagyományos eljárások alkalmazásával ötvözzük, ami sokat számít a dizájnereknek."
Richardnak különösen fontos, hogy még tanuló tervezőket támogathasson kedvező árú szolgáltatásokkal és oktató workshopokkal: „Korábbi iskolám, a Central St. Martins és más iskolák szerte az Egyesült Királyságban egyaránt élénken érdeklődnek stúdiónk iránt."
„Richard azok közé az újgenerációs tervezők közé tartozik, akik az Epson digitális textilnyomtatójának segítségével alkotnak lenyűgöző divatkollekciókat, amivel nemzetközi figyelemre és elismerésre tesznek szert” – fogalmazott Richard Barrow, az Epson Europe képviseletében. A 2017-es év további izgalmakat tartogat számára és vállalatunk támogatja stúdiójának fejlesztését és új kollekciójának elkészítését.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyméretű képek nyomtatása kiváló minőségben
- Az Epson bemutatta új WorkForce Pro WF-C869RDTWF nyomtatóját
- Magyarországon is elérhető a KKV-k igényeire szabott, nagy sebességű, A3-as multifunkciós nyomtató
- Az Epson SureColor SC-S sorozatú ecosolvent nyomtatók kategóriájuk legkedveltebb készülékei Európában
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- A világ első, száraz eljárással működő irodai papírfeldolgozó rendszere megérkezett Európába
- Magyarországon az irodai dolgozók 72 százaléka szerint az irodai munka papír nélküli elképzelhetetlen
- Online kalkulátor segít kiszámolni, mennyit takaríthatnak meg a felhasználók az Epson külső tintatartályos nyomtatóival
- Az Epson bővíti piacvezető POS-nyomtatóinak választékát
- Az Epson a Heimtextil kiállításon mutatta be a Design for Living 2017 textiltervező versenyének legjobb terveit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.