A Casio bemutatja az új, kibővített G-STEEL kollekciót
A Casio G-SHOCK órák rendkívül népszerűek, azonban sokan úgymond csak „második” óraként használják őket. Bár az üzleti életben lazultak a megjelenésre vonatkozó öltözködési konvenciók, sokan nem merik viselni a kifejezetten sportos órákat.
A Casio ezért úgy döntött, hogy olyan kollekciót tesz elérhetővé, mely egyesíti a G-SHOCK robosztusságát a letisztult eleganciával. A jellemzően rozsdaálló acélból készült sorozat bőr- és fém-, illetve műanyag szíjas változatai stílusosan a G-STEEL nevet kapták” – hívta fel a figyelmet Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A G-SHOCK családba tartozó G-STEEL már hazánkban is elérhető kétféle, „Big Size” (GST-W100/110/120/130) és „Mid Size” (GST-W300) méretben. Az új kollekció nem véletlenül kapta a „Tough as your life, tough as your style”, vagyis a „Kemény, mint az életed, kemény, mint a stílusod” szlogent. Ezek az órák a férfias, sportos és időtálló órák kedvelőit hivatottak megszólítani.
A kibővített kollekció közel húsz féle modellből áll, melyek különféle színkombinációkban érhetők el. A bőrszíjas változatok modern színvilága a fokozottan kopásálló szíj és a lünetta színének harmonikus kombinációiból ered. A fémcsatos modelleket kedvelők számos számlapszín közül választhatnak az elegáns fehértől, a sportos kéken át a klasszikus feketéig, de akár teljesen fekete kivitelben is választhatják a G-STEEL-t. A műanyag szíjas változatokat a tok és számlap díszítő színei teszik igazán izgalmassá: fémes csillogású ezüst és fekete, metálkék valamint az örök érvényű arany.
A G-STEEL a férfias elegancia új nagykövete: maximális anyagminőséggel és rugalmas kialakítással rendelkezik. Az órák megjelenése, a végletekig kidolgozott, részlet gazdag számlapok és a dinamikus szíjak abszolút 3D hatást kellenek. „A G-STEEL modelleket – a G-SHOCK márka hagyományaihoz híven - extrém körülményekre tervezték, ennek megfelelően maximális ütődés- illetve rázkódásvédelemmel látták el őket. Megjelenésük még irodai környezetben is rendkívül exkluzív” – hangsúlyozta Nagy Sándor.
A G-STEEL széria órái az analóg digitális kijelzőnek köszönhetően a nap bármely szakában képesek olvashatóan kijelezni az aktuális időt. A VI-os óramutató állásánál található FULL-AUTO-LED háttérvilágítás kézmozgásra automatikusan aktiválódik, így koromsötétben is optimális megvilágítás áll rendelkezésre; az élettartam megóvásának érdekében pedig csaknem megfelelő fényviszonyok között kapcsol be.
A legendás rázkódásállóságuk mellett a G-STEEL sorozat darabjai számtalan, jellemzően G-SHOCK tulajdonsággal büszkélkedhetnek. Ilyen funkciók például a stopper, 5 különböző ébresztési időpont, visszaszámlálás, világidő 31 városkóddal; vagy a már jól ismert, népszerű és a Casio órákra jellemző értéknövelő technológiák, mint a Wave Ceptor rádiójel-vezérlés, környezetbarát Tough Solar fényenergia vagy az elemtöltöttség jelző. „Ezek az órák ráadásul 20 bar nyomásig vízállóak, így nem csak az üzleti megbeszéléseken teljesíthetnek jó szolgálatot viselőik számára. A G-STEEL karórák a megbízhatóság, időtállóság és modern kihívások tökéletes időmérői” – tette hozzá a Casio termékmenedzsere.
A G-SHOCK szériát a Casio mérnökei az úgynevezett „Tripla Tizes” koncepció alapján fejlesztették ki. Ez annyit tesz, hogy az ebbe a modellcsaládba tartozó óráknak 10 méteres magasságból történő esést, legalább 10 baros nyomást, valamint 10 évet kell kibírniuk egyetlen elemmel. 1983-as bemutatása óta valamennyi G-SHOCK karórát ennek szellemében tervezték meg.
Kapcsolódó cikkek
- Új bluetooth-os órákat dobott piacra a Casio
- Ütés-, vízálló, fagyiszínű kollekcióval készül a Casio a nyárra
- Nagyot húzott a Forma 1-es szezonra a Casio
- Egyre jobban fogynak a karórák
- Töretlen a rozé karórák népszerűsége
- Magyar piacon a gyermekeknek fejlesztett KidFit okosóra
- Az óravilág úttörői
- Sporttárs a karodon - Futóóra a CASIO-tól
- A G-SHOCK is készül a vb-re
- G-SHOCK – 30 éves múlttal a háta mögött
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.