Utazások még több pixelben
Reszponzív dizájn, szellősebb felület, áradó pixeltenger és több nyereményjáték – a felhasználók számára izgalmasabb köntösbe öltözött a Travelo utazási portál.
A Travelo immáron 6 éve teszi vonzóbbá az utazás fogalmát bel- és külföldi híreivel, élménybeszámolóival és ajánlataival. A kor elvárásaihoz illeszkedően a New Wave Media Group Zrt. turizmussal foglalkozó portálja megújult, amelyet elsőre a címlapon szélesen nyújtózkodó képek szemléltetnek a leginkább, de a tervezett úti célra is gyorsabban és kényelmesebben lehet rátalálni ezentúl.
– Jelenleg magazintartalmainkra kíváncsiak a legtöbben, ezért elsősorban ezek megreformálását tartottuk a legfontosabbnak. Továbbra is az utazókhoz és az ábrándozókhoz szólunk, de most még több pixelben: nagyképes galériát alakítottunk ki, ahol minden izgalmas látnivaló megtalálható, ami tengerszint alatt és felett felfedezhető. Ide sorakoztatjuk fel például a világ legszebb tengerpartjait, a legelképesztőbb víz alatti szálláshelyeket és a fák fölé épített, legjobb panorámás tanösvényeket. Az optimalizálásnak köszönhetően pedig végre a felhasználók úgy olvashatják a tartalmakat akár mobilon a buszon ülve vagy a fotelben tabletet forgatva, mint az irodában a monitor képernyője előtt – mondta el Fináczy Dóra, a Travelo vezetője.
Rendezvényszervezésre készülőknek jó hír, hogy a programajánlók, baráti- és családi összejöveteleket segítő cikkek mellett a kapcsolódó éttermek, szórakozó- és szolgáltatóhelyek listája is bővül, ezzel könnyítve a szervezést. Hasonló módon várható a közeljövőben az utazási programcsomagok és külföldi szálláslehetőségek körének szélesítése is.
A nagyvállalatok felé pedig leginkább az Intravéna rendszeren keresztül szól a Travelo: az ide csatlakozó cégek alkalmazottai pénztárcakímélő áron juthatnak szálláshelyekhez. A foglalóprogramban kizárólag minőségi úticélok találhatók, azok viszont minimum 10, de akár 50%-os kedvezménnyel is elérhetők. A portál mindezt ingyenesen ajánlja a vállalatoknak, hiszen célja, hogy minél szélesebb kör részesüljön az utazás élményéből.
Kapcsolódó cikkek
- Indul Magyarország első nincsnet-felmérése
- Marketing régen és ma
- Magyarországon a Picodi.com
- Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu!
- Megújult a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arculata
- Megújul a Lila Füge
- Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
- Elindult a HelloWorld Online
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Megújult az NMHH honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.