Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media
A REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media elkötelezett hívei a tartalmas, kreatív időtöltésnek. A kisiskolások ismeretterjesztő kiszolgálása érdekében a két cég partnerségre lép a készségfejlesztő és tanulást segítő Da Vinci Kids applikáció és a 4M tudományos-fejlesztő és kreatív játékok népszerűsítése érdekében.
A tudományos kíváncsiság felébresztése és a játékos tanulás az egyik legnagyobb érték, amit adhatunk a gyermekeknek. Ennek érdekében fogott össze a REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media, kereszt promócióban népszerűsítve egymás termékeit.
A világszinten elismert 4M játékok a felfedezésen keresztüli, innovatív tanulást ösztönzik. Találhatunk köztük például régészethez, csillagászathoz és dinoszauruszokhoz kapcsolódó játékokat is. A Green Science (zöld tudomány) termékek a környezetvédelem fontosságát hozzák közelebb a gyermekekhez: megismerhetik velük az újrahasznosítás és az alternatív energiaforrások jelentőségét, a 4M kreatív
játékai pedig fejlesztik a kézügyességet és szárnyal velük a képzelet.
A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci inspiráló és díjnyertes programjai gondolatébresztők, érdekesek, és kérdésekkel teli utazásra invitálnak. Az újonnan bevezetett, kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App is a játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviseli. A gyermek a Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen és játékosan szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére.
A REGIO JÁTÉK egyik legfontosabb hitvallása, mely szorosan kapcsolódik a Da Vinci Media által képviselt értékekhez, hogy a játék, a tanulás a kisgyermek személyisége kibontakozásának és alakításának fontos eszköze. „Ehhez az alapelvhez kapcsolódva választjuk ki gondosan azokat a játékokat, melyek a gyermek fejlődéséhez, kreativitásához a legnagyobb mértékben hozzájárulnak. A környezetünk és a tudományos világ iránti kíváncsiság egészen kicsi korban kialakul, ezt a tudásvágyat tudjuk táplálni és kielégíteni a 4M tudományos-fejlesztő játékokkal” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
A tudományos játékok vásárlásakor a vevők az együttműködés ideje alatt 1 hónapos időtartamra térítésmentesen hozzáférhetnek a Da Vinci Kids alkalmazáshoz. A két cég reményei szerint ennek eredményeként több ezer gyermekhez jutnak el az ismeretterjesztő tartalmak. A megfelelő játék kiválasztása és az ismeretterjesztő alkalmazás összekapcsolása kiváló kombináció lehet a gyermek fejlesztése, tartalmas időtöltése érdekében.
„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják a „kütyüket” legyen ez táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire. Fontosak a jó ismeretterjesztő tartalmak, melyek alkalmazásával élmény lesz a tanulás. Ehhez kiváló generátor az új Da Vinci Kids applikáció, mely észrevétlenül és szórakoztatóan tanít.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „A REGIO JÁTÉK 4M termékcsaládja hasonló célokat képvisel, ezért is tartjuk kiváló partnernek az alkalmazás népszerűsítésében, és biztosítottunk felületet számukra egyébként hirdetésmentes csatornánkon.” – teszi hozzá.
A Da Vinci TV teljesen reklámmentes, a REGIO JÁTÉK reklámszpotjai tehát ebben a fókuszált környezetben kerülnek elhelyezésre. A két cég emellett online megjelenésekkel és tartalmi együttműködéssel is erősíti a partnerséget.
Kapcsolódó cikkek
- Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő alkalmazás
- Van új az app alatt a CIB-nél
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- Invitech Solutions okos falu program
- Megújul a Mobil Munka telefonos applikáció
- Négy európai ország legnépszerűbb tabletes applikáció
- Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE
- Applikációkra és optimalizálásra költenek a kkv-k 2018-ban
- Rendeljen Főtaxit a megújult aplikációval
- Világszerte felpörgeti az alkalmazásfejlesztést a Xerox
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.