Az ország legjobb ételeit keresik Magyarország első gasztrovlogjában
A Falatozz.hu ételrendelő portál a Sparrow Marketing kreatív koncepciója alapján elindította a „Falatok nyomában” kampányt, amelynek célja felkutatni és bemutatni Magyarország gasztronómiai különlegességeit, és a helyi specialitásokat.
A kampány célja, hogy létrehozza az ország legnagyobb ételközösségét, amit év végéig tíz város felkutatásával tesznek lehetővé. Magyarország legkedveltebb ételeit és a legkeresettebb házhoz szállító éttermeket a Falat Nagykövet kutatja fel, aki videókon és fotós bejegyzéseken keresztül mutatja be azokat. A kampány 10 hetes időtartartama alatt a Falatok nyomában csapata folyamatosan toborozni fogja a városok lakóit, azokat a Falat Kalandorokat, akik elmondják tapasztalataikat a helyi éttermekről, a legjobbakat pedig kipróbálják és dokumentálják a résztvevők. A gasztrovlog célja, hogy hitelesen és első kézből mutassa be a helyi kiválóságokat, ezáltal nem csak az ott élőknek, hanem a településre látogatóknak is reális képet nyújt az éttermekről és az ételekről.
Az országos kampány a finom falatok mellett a résztvevő városokat is népszerűsíti, mivel a Falat Nagykövet videóiban amellett, hogy kipróbálja az ételeket, élménybeszámolót készít és az adott települést is bemutatja. A Falatozz.hu statisztikáiból leszűrhető adatok alapján a legkedveltebb ételeket a város jellegzetes pontjaihoz rendeli, amit a saját csatornáin illusztrál.
A tízhetes kampány alatt a Falat Nagykövettel találkozhatunk Győrben, Miskolcon, Debrecenben, Kecskeméten, Nyíregyházán, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Budapesten. A koncepció célja, hogy az év végére a közönség szavazatai alapján összeálljon egy Falat Kalauz, ami jelentősen fogja segíteni a városokba érkezőket, hogy milyen éttermeket és ételeket érdemes kipróbálniuk.
A Falatok nyomában első állomása Tatabánya volt, ahol a Falat Kalandor ellátogatott a VegasBurgerbe és a Don Giovanni étterembe is, amiről a beszámolók megtekinthetők a Falatozz.hu ételrendelés YouTube csatornáján. Ezen kívül a Falatozz.hu Instagram és Facebook oldalán is követhető a nagy kajakaland.
„Nagyon örülünk, hogy a Sparrow Marketinggel együtt létrejött ez a kreatív koncepció, hiszen számunkra az a legfontosabb, hogy megismerjük fogyasztóink véleményét. Úgy gondolom a partnereinknek is meghatározó a Falat Kaland, mivel így ők is rengeteg visszajelzést kaphatnak, ami remek lehetőséget ad az éttermük és ételeik fejlesztésére” – mondta el Veres Dániel, a Falatozz.hu cégvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Utazások még több pixelben
- Indul Magyarország első nincsnet-felmérése
- Marketing régen és ma
- Magyarországon a Picodi.com
- Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu!
- Megújult a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arculata
- Megújul a Lila Füge
- Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
- Elindult a HelloWorld Online
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.