A filmek és sorozatok rajongóinak kedvez a UPC
Már elérhető a UPC digitális csatornakiosztásában a Cinemax Pak szolgáltatási csomag, amely az HBO inc. által működtetett Cinemax és Cinemax 2 prémium csatornákat tartalmazza.
A hollywoodi sikerfilmeket és sorozatokat, valamint nemzetközi művészfilmeket és kultikus alkotásokat felsorakoztató csomag az első hónapban ingyenes, ezt követően 990 Ft, 12 hónapos hűségnyilatkozattal pedig 790 Ft/hó áron érhető el.
Az egyedi Cinemax és Cinemax 2 csatornák a legismertebb filmeket és sorozatokat, a legnépszerűbb színészeket, valamint a legjobb történeteket hozzák el a világ minden tájáról. A csatornák különböző műsorkínálattal szórakoztatnak a hét minden napján, a nap 24 órájában – mindezt reklámok és megszakítások nélkül.
A Cinemax a hollywoodi filmek krémjét é saját gyártású, valamint Amerika legfrisseb sorozatait hozza el, de a drámák, vígjátékok, akció-és kalandfilmek, krimik, horrorok és fantasyk terén sincsen hiány. A csatornán vasárnaponként a sikerfilmeké, szombaton a saját gyártású műsoroké, illetve sorozatoké, pénteken a kultfilmeké, szerdánként a drámáé és a rejtélyé, hétfőnként pedig a hónap sztárjáé a főszerep. A Cinemax 2 művészcsatorna európai és nemzetközi független sikerfilmek, kultsorozatok és fesztivál-kedvencek széles választékát mutatja be. A csatorna szombatonként a heti premierfilmeket, vasárnap a nemzetközi alkotásokat, hétfőn, a „Napjaink klasszikusai” rovaton belül a kultfilmeket, csütörtökön pedig a díjnyertes sorozatokat kínálja a nézőknek.
„Fontosnak tartjuk, hogy kínálatunkat előfizetőink igényeire szabjuk, ehhez pedig elengedhetetlen a folyamatos megújulás. Bízunk benne, hogy az egyedi csatornákat tartalmazó Cinemax Pak hozzájárul ahhoz, hogy a film-és sorozatrajongók elvárásainak maximálisan eleget tegyünk” – mondta Takács Viktor, a UPC Magyarország content managere.
“Nagy örömünkre szolgál, hogy a változatos, különleges és egyben prémium tartalmak iránt érdeklődő UPC előfizetők most már önálló csomagban is elérhetik a Cinemax csatornákat. Bízunk benne, hogy a Cinemax Pak mozicsomag bevezetésével tovább erősíthetjük a UPC innovatív, sokszínű és folyamatosan bővülő tartalom kínálatát” – mondta Kolb Iván, az HBO Magyarország Kereskedelmi Igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Csalók élnek vissza a UPC nevével
- Minden UPC Direct ügyfél két héten át élvezheti a Viasat History premierjeit
- Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
- Orbán Viktor fogadta a Vodafone Csoport vezérigazgatóját
- Már 10 millióan élvezik a gyors Connect Boxot
- Az HBO GO világpremier hozz el a nézőknek
- Egyszerre akár 26-an netezhetnek gond nélkül egy UPC modemmel!
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.