A One Identity veszprémi fejlesztőcsapata nyert az Angular Attack nemzetközi programozóversenyén
Az Angular Attack világszerte a legjelentősebb verseny ebben a kategóriában, amelyre több száz csapat nevez be minden évben – az online hackathon szakmai támogatói többek között a GitHub, a Google, a Zenko.IO a Rangle.IO és a Wijmo. A nyertes magyar csapat a verseny kezdete, 2016 óta részt vesz az Angular Attack nemzetközi programozóversenyen és eddig három alkalommal szereztek első helyezést az öt kategória egyikében.
Az Angular Attack versenyre a világ minden tájáról nevezhetnek 1-4 fős csapatok, akiknek 48 óra áll rendelkezésükre hogy a nulláról fejlesszenek egy tetszőleges alkalmazást, amely aztán öt kategóriában is megmérettetésre kerül: "Judges Favorite", "Hacker Favorite", Innováció, Dizájn és Népszerűség. Az első négy kategória győzteseit a szakértőkből – többek között a Google, eBay, Frontend Masters, Telerik delegáltjaiból – álló zsűri választja ki, például a forráskódot is alaposan megvizsgálva. Ezek közül is a "Judges Favorite" a legfontosabb kategória – az itt díjazott alkalmazás a többi kategóriában már nem nyerhet, függetlenül attól hogy megfelelt azok kritériumainak is. A legnépszerűbb alkalmazás kiválasztása pedig nyilvános szavazással zajlik.
A veszprémi csapat eddigi győzelmei az Angular Attackon:
- 2019: a „Song Hero” alkalmazás a „Judges Favorite" kategória nyertese lett. A Guitar Hero-n alapuló interaktív zenei játékban a Diszkópatkányok című film taktusaira gyűjthetünk pontokat, már amennyiben játékosunk megfelelően playback-el és headbang-el.
- 2018: a „Bubble Beat” nevű DJ alkalmazás a "Hacker Favorite" kategóriában lett győztes
- 2016: a „Balatone Waves Sound Player” speciális relaxációs alkalmazás már a verseny történetének legelső alkalmával elhozta a „Judges Favorite” díjat a 3600 regisztrált csapat közül
Az idei év nyertes csapatának tagjai: Kálóczi Dávid, Szabó Gergely, Tamás Csaba és Zana László - a korábbi évek sikereihez pedig Hugyák Tamás és Méreg Balázs kollégáik is nagyban hozzájárultak. A csapat tagjai és támogatóik mindannyian a One Identity (korábban Balabit) veszprémi fejlesztőcsapatának munkatársai, akik munkájuk során is használják az Angular-t, jelenleg is ez a vezető frontend technológia a vállalatnál.
A One Identity 2018. januárjában vásárolta fel az egyik legsikeresebb hazai startupot, a Balabitet, amelynek hazai (budapesti és veszprémi) fejlesztőközpontjai jelenleg a One Identity legnagyobb fejlesztési bázisai. A vállalat egyik legdinamikusabban növekvő területe a One Identity Safeguard for Privileged Session Monitoring terméken alapul, amely a Balabit akvizíciójával került a portfólióba, és az eszköz felületét a versenyben is használt technológiával, Angular-ral fejleszti a veszprémi csapat.
A csapattagok aktív résztvevői a hazai technológiai közösségeknek és szívesen osztják meg tudásukat és tapasztalataikat a tanulni vágyókkal:
•2019. április 18-án 15:00 órától a Startup Safari Budapest keretében tart előadást Zana László a hackathon projektek fontosságáról, azok hatásairól a termékre, a csapatkohézióra és a szakmai fejlődésre. Konkrét példákon keresztül mutatják be hogy egy hackathon projekt miként indukálja a cégen belüli innovációt és ez milyen hatással van a produktivitásra. Bővebb információ a One Identity Balabit HUB facebook oldalon érhető el.
•2019. április 24-én 18:00 órától a Veszprémi Technology Meetup-on, a One Identity havonta megrendezésre kerülő ingyenes rendezvényén élőben is bemutatásra kerül az idei nyertes „Song Hero” alkalmazás. A pizzázással egybekötött élménybeszámolón technológiáról és a verseny részleteiről is lehet beszélgetni a fejlesztőkkel. Bővebb információ a Veszprémi Technology Meetup facebook oldalán érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét összemérik erejüket a fiatal fejlesztők
- Magyar diákok fejlesztése segíthet megoldani az élelmezés problémáit
- Az elégedetlen munkavállalók veszélyeztetik az üzleti titkokat
- Felvették a versenyt a bootcampet végzettek az egyetemistákkal az idei Loxon Java Challenge-en
- Még van idő jelentkezni a UPC programozóversenyére
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- Őszi diákverseny ajánló!
- ChaosStack fejlesztő verseny
- Disztribúciós megállapodást kötött a Balasys és a One Identity
- Magyar ötleteket is vár a Microsoft
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.