November 28-tól a magyarországi IKEA áruházakban is elérhetőek lesznek a SYMFONISK hangszórók

forrás: Prím Online, 2019. november 21. 14:26

Az IKEA és a Sonos közös fejlesztése, a SYMFONISK sorozat Wi-Fi hangszóróval ellátott termékei november 28-tól elérhetőek lesznek a magyar piacon is. Az új SYMFONISK hangszórókat ingyenes Spotify fiókkal is lehet használni. Az IKEA ezzel a termékével újabb lépést tesz az okos és digitális otthonok megteremtése felé.

Az IKEA és a Sonos mindenki számára elérhetővé teszi a minőségi hangzást. A két cég ezzel a céllal egyesítette szakértelmét a színvonalas hangtechnika és a lakberendezés területén. Törekvéseik eredményeként jött létre a SYMFONISK sorozat, amely két terméket foglal magába: a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós asztali lámpát (59 990 forint) és a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós könyvespolcot (34 990 forint) két különböző kivitelben. Néhány európai és észak-amerikai országban*  a termékeket már 2019 augusztusában meg lehetett vásárolni, és az első napon körülbelül 14 000 darabot adtak el belőlük.

 

 

Mindkét termék kompatibilis a Sonos saját termékeivel, és a Sonos alkalmazáson keresztül irányítható. November 12. óta pedig a Sonos alkalmazás a Spotify zene-streamelő szolgáltatás ingyenes verziójával is használható. A díjmentes változatban, a Spotify Free-ben, lehetőség van saját lejátszási listák létrehozására és a dalok hallgatására tetszés szerinti sorrendben. A szolgáltatásban elérhetőek még a zenei ajánlások, a felhasználó tevékenysége alapján személyre szabott választások, valamint a Spotify Free támogatja a Google Asszisztensen keresztüli hangvezérlést is.

 

 

 

A magyarok szeretik az okos termékeket

Az IKEA vásárlási adatai**  megerősítették, hogy a magyarok szívesen vásárolnak okos termékeket, amelyek feldobják az otthoni életet. „A cseh-magyar-szlovák régió vásárlói összesen 67 704 darab különböző okos otthon terméket vásároltak, 1 529 991 euró értékben, ebből a magyarok 611 396 eurót költöttek 28 641 termékre” – teszi hozzá Radka Nováková, az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős értékesítési vezetője.

 

A magyar vásárlók kedvenc termékei közé tartoznak az okos világítás termékei, például izzók, világító panelek és beépített világítások. Az Okos otthon termékek teljes értékesítésében az okos világítás szegmens részesedése Magyarországon 76% (465 349 EUR). Az IKEA belső adatai szerint a nőket (55%) jobban érdekli az intelligens otthon koncepciója, mint a férfiakat (45%). A leglelkesebb vásárlók 30 és 40 év közöttiek (41%), akiket a 40-50 éves korosztály követ. A 30 év alatti fiatalok a harmadik helyen állnak (19%).

 

 

 

Az IKEA továbbra is befektet Okos otthon portfóliójába

A hangtechnika csupán egy része az IKEA okos otthon felé vezető, hosszú távú útjának, amely 2012-ben kezdődött a vezeték nélküli töltők bevezetésével. A svédországi központon belül egy külön üzletág felel az Okos otthon koncepció kidolgozásáért és az intelligens termékek fejlesztésére szánt beruházásokért. „Úgy döntöttünk, hogy az IKEA minden területén jelentősen megnöveljük a befektetések mértékét, ami az IKEA Okos otthon koncepciót illeti, annak érdekében, hogy gyorsítsuk a fejlesztéseket. Ez a legnagyobb új üzleti vállalkozásunk, amelyet a Gyerekek IKEA-jának bevezetése óta megvalósítottunk ” – mondta Peter van der Poel, az IKEA Választékért és ellátásért felelős vezetője.

 

A SYMFONISK hangszórók mellett az Okos otthon család tartalmaz okos világítást, ENEBY Bluetooth hangszórókat, KADRILJ és FYRTUR okos sötétítő rolókat időzítővel, valamint vezeték nélküli töltőket. Az Okos otthon lelke a TRÅDFRI jeltovábbító és az IKEA Okos otthon alkalmazás. Az okos világítás és a sötétítő rolók összekapcsolhatóak a TRÅDFRI jeltovábbítóval, és minden vezérelhető az alkalmazáson keresztül. Az alkalmazás lehetővé teszi az egyes fényforrások külön-külön irányítását, különböző hangulatvilágítások létrehozását és a rolók működtetését.

 

______________

* Dánia, Hollandia, Norvégia, Svédország, Svájc, Ausztrália, Németország, Írország, Belgium, Kanada, USA, Ausztria, Egyesült Királyság, Finnország, Olaszország, Portugália, Franciaország, Spanyolország és Lengyelország.

** Az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának belső üzleti adatai. Forrás: Smart home analysis, FY19, 2018. szeptember – 2019. június

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

2024. november 8. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01