Kiterjesztette a készülékbiztosítási lehetőségeket a Telenor
Nem számít már ritkaságnak, hogy egy mobiltelefon vagy táblagép több százezres értéket képvisel – de ki az, aki nyugodt szívvel hordana ilyesmit a zsebében tudva, hogy bármikor megsérülhet, vagy ellophatják? A Telenor immár mindenki számára ajánl megnyugtató megoldást, aki náluk vásárolja készülékét.
A készülékbiztosítás nem új dolog a Telenornál, hiszen akik hűségnyilatkozatot írtak alá a készülékvásárlásánál, ők korábban is megköthették az extra nyugalmat jelentő szerződést. Néhány napja azonban ez már nem csak nekik elérhető: mostantól mindenki választhatja a biztosítást, aki új telefont, tabletet, vagy bármilyen, saját IMEI-számmal rendelkező készüléket vásárol a szolgáltatónál. Ezek után tehát nem kötik már hűségidőhöz a biztosítást, a listaáron vásárolt készülékek mellé is választható a szolgáltatás. Így akár havi pár száz forintért cserébe már nem kell izgulni amiatt, hogy mi lesz, ha a telefon megsérül, elvész, netán ellopják. Annak fényében pedig, hogy egy mobil ára nemritkán több százezer forint, igazán nem számít komoly tételnek a biztosítás, pláne ahhoz képest, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt.
A Telenor három biztosítási csomagot kínál, többek közt ettől is függ a havi költség. A Basic, Medium és Extra néven kínált a csomagok nem csak havidíjaikban, de a kínált szolgáltatásokban is különböznek. A Basic csomag már 390 forinttól elérhető, a készüléket érő véletlen sérülésre, a kijelző betörésére, rongálódásra nyújt védelmet. A Medium csomag emellett a lopás (gépkocsi feltörés, betöréses lopás, rablás, zseblopás, kifosztás) káresetére, míg az Extra a gyári garancia leteltét követő 365 napon belül a készülék belső meghibásodására és párásodására is biztosítást nyújt. Ez utóbbi esetek gyakoribbak, mint gondolnánk: sokan vannak, akik akár a fürdőszobába is magukkal viszik a készüléket, nem gondolva arra, hogy a párás levegő – ha nem is azonnal, de – akár néhány hónap alatt tönkreteheti a készülékek belső fém alkatrészeit vagy az érintkezéseket. - A biztosítás ára a választott csomag mellett attól is függ, hogy mekkora volt a készülék vásárláskor aktuális listaára - tette hozzá Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatója.
A biztosítás nem csak biztonságot, de kényelmet is jelent, hiszen a sérült, vagy elromlott készüléket futárszolgálat veszi át, szállítja háztól-házig, ezt is tartalmazza a szolgáltatás. A kárbejelentés teljes folyamata letudható egy díjmentesen hívható telefonszámon, személyes ügyintézésre nincs szükség. Ráadásul a kárrendezés idejére sem marad telefon nélkül az ügyfél: igény esetén a Telenor cserekészüléket biztosít. Ha a telefon vagy tablet nem javítható, vagy ellopták azt, a készüléket a biztosító cseréli vagy pótolja. Fontos azonban tudni, hogy ha bűncselekmény miatt sérült meg, vagy tűnt el a készülék, a biztosítás érvényesítéséhez rendőrségi feljelentést kell tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- 5G frekvencia: három jelentkező került az árverési nyilvántartásba
- A Telenor ügyfeleinek már ebben a hónapban érkeznek a karácsonyi ajándékok
- Okostelefonok, táblagépek és hasznos kiegészítők a Telenor Black Friday akciójában
- Elindult az új prémium élmény, elindult az RTL Most+!
- Merre tart a Machine to Machine (M2M) technológia?
- A választások felpörgették a mobilnet-forgalmat is
- Ki, hol roamingol?
- KórházSuli – ahol a tanulásnak és a közösségnek gyógyító ereje van
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.