AOL-Time Warner közös online magazin
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. január 9. 21:06
A két vállalat tegnap bejelentette, hogy újraindítja a korábban Time Digital néven működő internetes magazint.
Az újság új néven, On magazinként indul útjára február elsejével, és rögtön 1 millió előfizetőhöz juttatják el, beleértve a Time Digital eddigi olvasóit is. Az új magazint automatikusan megkapja 300 ezer új AOL-előfizető, ettől a cég azt várja, hogy még több rendszeres olvasóra tehet szert. A bejelentés példa arra, hogy a jövőben a két cég milyen módon fog együttműködni, és milyen módszerekkel szeretne terjeszkedni. A Time Warner adja az újságot, az America Online pedig a stabil előfizetői kört a terjeszkedés lehetőségével együtt. Az AOL-Time Warner összeolvadásnak azonban még van egy akadálya: bár a versenyhivatal már rábólintott az egyesülésre, a hírközlési felügyelet még nem adta meg az engedélyt - írja a CNet.
Kapcsolódó cikkek
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
- Meghiúsulhat a Google-AOL megállapodás
- 100 MB-os tárhellyel kísérletezik az AOL
- Négy részre bomlik az AOL
- Az AOL célba vette a mozgóképes megjelenítést
- Time Warner lesz az AOL Time Warnerből
- A fiatalok már nem vásárolhatnak az AOL-en keresztül
- Az AOL engedélyezi az AIM együttműködését az ICQ-val
- AOL ellencsapás a Microsoft mobiltelefon-szolgáltatására
- Az Instant Messaging nem a titkokhoz való!