Prémium csatornák a UPC Direct minden előfizetőjének
A koronavírus miatt kialakult helyzetben a UPC Direct szeretné az otthon töltött időt kellemesebbé tenni a családok számára, ezért a szolgáltató úgy döntött, hogy minden előfizetőjének elérhetővé teszi a prémium csomagként elérhető FilmBox Pakot, illetve az összes gyermekműsort sugárzó csatornáját.
A UPC Direct a kialakult helyzetben szeretné kellemessebbé tenné az otthon töltött időt, ezért 2020. március 17-től minden előfizetője számára kinyitja a FilmBox Pak-ot, illetve a kínálatában szereplő összes gyerekcsatornát. Ezen csatornák egy része a UPC Direct Now digitális alkalmazásban is követhető.
A FilmBox Pak többek között négy FilmBox mozicsatornát tartalmaz, melyek változatos tartalmakat kínálnak az egész családnak, így mindenki talál magának kedvére való programot az otthon töltött hosszú napokon is. A csatornákon a nézők díjnyertes alkotásokat, híres hollywoodi filmeket nézhetnek meg reklámmegszakítások nélkül.
A gyerekek sem maradnak program nélkül: a UPC Direct kínálatában szereplő különböző korosztályoknak szóló gyermekműsorokat sugárzó csatornák reggeltől estig érdekes programokat, rajz- és animációs filmeket kínálnak a család fiatalabb tagjainak.
A megnyitott csatornák közül több elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is, így a családban mindenki követheti a kedvenc műsorát – akár egy időben több eszközön is.
Az alábbi csatornák válnak elérhetővé minden UPC Direct előfizető számára 2020. március 17-től:
FilmBoxPak
- FilmBox Plus
- FilmBox Family
- FilmBox Premium
- FilmBox Extra HD
- FightBox
- DokuBox
Gyerekeknek szóló csatornák:
- Duck TV
- Kiwi TV
- Disney Csatorna - elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Minimax – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- JimJam
- Nickelodeon – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Nick Jr.
- Nicktoons
- Cartoon Network
- Boomerang
Kapcsolódó cikkek
- Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
- Codecool segítség a digitális tanuláshoz
- A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
- A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.