A CA globális hirdetési kampánya
, 2001. január 11. 14:01
Az egész világot átfogó hirdetési kampányba kezdett a Computer Associates (CA). A kampány, melynek költségvetése 100 millió USD, több, mint 1 milliárd háztartást kíván elérni a világ 165 országában.
"Az új hirdetési kampányunk, egyszerűen szólva, a legátfogóbb, stratégiailag legagresszívabb marketing-tevékenységünk a CA 24-éves történelmében," mondja Sanjay Kumar, a CA vezérigazgatója.
A kampány a CA eBusiness szolgáltatásaira összpontosít, különös tekintettel:
az üzleti folyamatokra
az ülzetvezetés összes részének integrációja, beleértve a parnereket és szállítókat információkra
a cégről és ügyfeleiről folyamatosan összegyűjtött adatok tárolása és hozzáférhetősége
infrastruktúrára
IT berendezések felügyelete a zökkenőmentes üzletvezetés bebiztosításának érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél