Törvény a vezeték nélküli reklámok szabályozására
Kollár Csaba, 2001. január 14. 18:34
Amerika megközelítőleg egy év hátránnyal követi Európát a vezeték nélküli internet fejlesztésében, ugyanakkor, ami a jogalkotást illeti, ott a hátrány elenyésző.
Az amerikai kongresszus olyan törvényt szeretne jóváhagyatni, amely pontosan szabályozná, hogy ki (melyik cég), kinek milyen feltételek mellett küldhet reklámot vezeték nélküli eszközökre. Múlt év novemberében a Wireless Advertising Association megfogalmazott a témával kapcsolatban néhány állásfoglalást, melyet elemzők szerint a kormányzat is fel kíván majd használni az új törvényben.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- Átdolgozásra visszaküldték a multiplex-pályázat szövegét
- GVH rajtaütés a Microsoft Magyarországnál
- Az elektronikus médiát vizsgálja szeptembertől a GVH
- Félmilliárd dollár értékű kalózszoftvert foglalt le az FBI
- A spammerek felfedzeték a PDF-et
- Szöveges hirdetés vállalati logóval
- Újabb CompLex cd-jogtárak: agrártámogatás, építésügy
- Neve miatt pereli a Google-t egy kínai cég