Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
„A Sonkás” Gódor András 25 éve dédelgetett álma vált valóra azzal, hogy két hagyományos boltja mellett elindította a webáruházát is. Ha már online lábat növesztett, itt is a minőségre törekszik: rekordméretű sonkakínálatot állított össze, közel 500 termék közül válogathatunk nála. Magyar gyártók válogatott húskészítményei mellett a külföldi sonkák legnagyobb hazai választékával indult el a hazánk legnagyobb kínálatú sonkás webshopja, a sonka.hu.
Több mint három évtizede dolgozik a Fény utcai piacon Gódor András, akit ma már mindenki - de a budaiak biztosan - csak „a Sonkásként” ismernek. 15 éve viseli ezt a nevet a hentes-kereskedő üzlete, amely jó hírnevét a bőséges választék mellett a minőségi termékeknek köszönheti.
Gódor András mindig a legjobbra törekedett, értéket szeretett volna teremteni, a napokban pedig új webshopja elindításával egy 25 éve dédelgetett álma vált valóra.
„Hosszú ideje játszottam a gondolattal, hogy a termékeinket online is elkezdjük forgalmazni, de valamiért mindig akadályba ütköztem. A koronavírus-járvány idején viszont olyan nyomás helyeződött ránk, hogy eljött a végső elhatározás, és belevágtunk a megvalósításba. Rengeteg munka áll mögöttünk, három hónapig dolgoztunk rajta, de a végeredményt látva és a visszajelzéseket hallva úgy érzem, abszolút megérte az energiabefektetés” – fogalmazott.
A webshopon közel 500 minőségi termékből, köztük hazai és import sonkákból és sajtokból, szárazáruból, tejtermékekből, konzervekből és salátakiegészítőkből válogathatnak a vásárlók.
A kínálat más hazai webáruhazákhoz képest jóval szélesebb és magasabb minőséget képvisel. Gódor András ezzel kapcsolatban elmondta, „a Sonkás” termékei házhozszállítás után is olyanok, mintha a boltban vette volna megrendelő.
Tartósítószer nélkül, környezetbarát módon
„Sonkáink szavatossága ugyan rövidebb, de frissebbek, nem tartalmaznak tartósítószereket, és a csomagolásnál nem használunk műanyagot, így a környezetvédelemre is hangsúlyt fektetünk. A magasabb minőségű helyi sonkákon kívül osztrák, német, olasz, spanyol, szlovén, francia, belga és macedón különlegességeket is kínálunk, virslink pedig túlzás nélkül a piac legjobbja” – magyarázta a hentes-kereskedő.
Hozzátette azt is, odafigyelnek az ételérzékenyekre is, így több termékük teljesen adalékanyagmentes: nem tartalmaz laktózt, glutént, polifoszfátot és színezéket sem.
Gódor András büszkén ecsetelte továbbá azt is, hogy sajttálak, sonkatálak és vegyes tálak is rendelhetők már tőlük különböző méretekben, amiket főleg családi vagy baráti összejövetelekre ajánlj. Ráadásul a vásárlók maguk állíthatják össze, mi legyen a házhoz küldött tányérokon.
Mivel számukra az élelmiszer bizalmi kérdés, Gódor András majdnem minden beszállítójával személyes kapcsolatban áll, sokat kóstol, saját ízlése pedig visszaköszön a pultban és a webshopon is, mert olyat nem árul, ami nekem nem ízlik.
„Tőlünk mindenki olyat kap, amihez máshol nem jutna hozzá, és erre én vagyok a biztosíték. Ahogy cégünk üzleti hitvallása is szól: amit mi nem ennénk meg, azt nem adjuk másnak sem!” – tette hozzá, köszönetet mondva egyúttal a sonka.hu-t fejlesztő Modernity Marketingnek, akik nélkül nem jöhetett volna létre az online webáruház.
Kapcsolódó cikkek
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon
- Folyamatos a Vivre növekedése
- A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Több millió termék egyetlen webáruházban
- Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.