Pozitív üzenetek az egész városnak Samsung kijelzőn
A Samsung legújabb kampányában a felhasználók pozitív gondolatai játsszák a főszerepet. A vállalat Budapest szívében, az Oktogonon található LED kijelzőjén közel három hétig a résztvevők által beküldött üzentek köszöntik az elhaladókat és dobják fel a járókelők napját. Az Üzenet a palackban kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a támogató, pozitív gondolatok fontosságára, és megmutassa, milyen sokat adhat a napi ingázás közben néhány kedves szó. Az üzenetet beküldő felhasználók nyereményjátékban vehetnek részt, melynek fődíja a Samsung legújabb Galaxy Note20 5G okostelefonja.
Az emberek nagy része munkába vagy iskolába utazás közben kevésbé figyel a környezetére és inkább elzárkózik mások elől. Az elmúlt nehéz hónapok után különösen jól eshet minden apró kedvesség vagy személyes üzenet. A Samsung mobiltechnológiájával hozzájárul, hogy a felhasználók bármikor elérhessék egymást ezekkel a gondolatokkal. A vállalat az Üzenet a palackban kampányban lehetőséget ad a hazai felhasználóknak, hogy a technológia segítségével szerezzenek örömet szeretteiknek vagy nevettessék meg a főváros lakóit. Ahogy a Galaxy Note20 készülékeken kézzel írt üzenetek is azonnal szöveggé alakíthatók, ezek a motiváló és inspiráló üzenetek is könnyedén eljuthatnak egy szélesebb közönséghez.
A budapesti Oktogonon található Samsung kijelzőt a város egyik legforgalmasabb csomópontjában naponta több tízezer ember is láthatja. A vállalat kampányában újfajta módon használja fel a 12,6 négyzetméteres felületet, hogy a közelében elhaladó embereknek kellemes pillanatokat szerezhessen. A kijelzőn valódi, felhasználóktól érkező bátorító üzenetek, személyes megszólítások vagy humoros megjegyzések jelennek majd meg a kampány ideje alatt.
A jelentkezők üzeneteit a www.samsunguzenet.hu weboldalra tölthetik fel, ahol előre kiválaszthatják, melyik nap és milyen idősávban jelenjen meg a beküldött szöveg Budapest horizontján, így akár előre értesíthetik a címzettet. A jelentkezéshez nem kell más, csak egy regisztráció és néhány kedves gondolat, amelyet szeretnének megosztani a várossal. Lehet ez szerelmi vallomás, praktikus tanács a közlekedőknek, egy-két lelkesítő szó a munkatársaknak vagy akár egy bevásárlólista is, amelyet otthon felejtett valaki. A kampány weboldalán a Samsung szeptember 7-től szeptember 27-ig várja a bejegyzéseket, amelyekből a kiválasztottak egy napon keresztül lesznek láthatóak a látványos üzenőfalon.
A legjobb, legtöbb embert megszólító bejegyzések készítői között értékes nyereményeket sorsol ki a vállalat. A kampány lezárásakor tartott sorsoláson választott szerencsés pályázó egy Samsung Galaxy Note20 5G okostelefonnal küldheti majd pozitív üzeneteit a barátainak, de további három nyertes is olyan Galaxy termékekkel maradhat kapcsolatban a számára fontos emberekkel és dolgokkal, mint a Galaxy Watch3 okosóra, a Galaxy Buds Live vezeték nélküli fülhallgató vagy a Galaxy Tab S7 táblagép.
„A Samsungnál hiszünk abban, hogy a nyílt kommunikációnak és a pozitív megerősítéseknek fontos szerepe van a mindennapokban. Legújabb termékeinket úgy alkottuk meg, hogy azokkal a felhasználók folyamatosan kapcsolatban maradhassanak, és azonnal megoszthassák egymással a gondolataikat – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketing vezetője. – Az Üzenet a palackban kampányban szeretnénk a rendelkezésünkre álló eszközökkel mosolyt csalni a fővárosiak arcára és lehetőséget biztosítani a hazai felhasználóknak, hogy megoszthassák másokkal az életük boldog pillanatait.”
Kapcsolódó cikkek
- Nyiss az új megoldásokra
- Samsung Life Unstoppable konferencia – az innováció új korszaka
- Magyarországon is elérhető a vállalkozó szelleműek készüléke
- Háromgenerációs Android OS frissítés a Samsungtól
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Újabb hangprojektorok a Samsungtól
- Itthon is átalakul a tévés tartalomfogyasztás
- Megérkezett a Galaxy Watch3 okosóra és a Galaxy Buds Live fülhallgató
- Előrendelhetőek a Telenornál az új Samsung Galaxy Note20 széria készülékei
- Szórakoztatóközpont vagy közösségépítő berendezési tárgy?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.