A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 14. 17:53

A Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy ügyfeleinek minél szélesebb körű, ugyanakkor személyre szabott, könnyen kereshető és biztonságos tartalmakat nyújthasson, ennek legújabb lépéseként szeptember 14-én a Netflix streaming szolgáltatással bővíti az elérhető szolgáltatások körét. A népszerű szórakoztató applikációt a Vodafone a Vodafone TV set-top-boxon keresztül teszi elérhetővé ügyfeleinek, emellett pedig az indulást támogató promóció keretében a Vodafone-nál előfizető ügyfelek számára a Netflix havidíját akár 3 hónapig teljes egészében átvállalja. A Vodafone egyedülálló módon egy kézből, egyetlen gombnyomással hozzáférhetővé teszi ügyfelei számára a Netflix szórakoztató tartalmait.

2020. szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs vállalatok közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet. A szolgáltató minden eddiginél kedvezményesebben kínálja a streaming felület tartalmait: amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel is rendelkező ügyfeleik december 13-áig a Vodafone-nál vásárolnak Netflix előfizetést, a mobilcsomagjuktól függően 2 vagy akár 3 hónapig élvezhetik a promóciós időszakot, és ezalatt a Netflix szolgáltatás havidíját a Vodafone állja. 

 

 

A Netflix streaming tartalomszolgáltató felületén reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők többek közt olyan díjnyertes filmek, sorozatok, TV-műsorok és dokumentumfilmek, mint A nagy pénzrablás, a Narcos, a Stranger Things, a Vaják vagy Az ír.

 

A Vodafone ügyfelek otthonaiban a népszerű streaming felület tartalmai a megszokott eszközökön túl (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol), közvetlenül a Vodafone TV menüjéből is elérhetőek lesznek, így nemcsak az előfizetéssel kapcsolatos adminisztráció, de maga a böngészés is egyszerű és felhasználóbarát lehet. Újdonság továbbá, hogy a Netflix használatához a Vodafone TV előfizetőinek már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükségük, bármilyen TV-készüléken, egy gombnyomással elérhetik az alkalmazást.

 

„Küldetésünknek tekintjük, hogy minden ügyféligényt kielégítő, széleskörű portfóliót hozzunk létre. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink és csomagjaink fejlesztésén, a következő nagy lépés pedig a hagyományos és modern tévézési élmény egyesítése, hogy a család minden tagjának személyre szabott tartalmat kínáljunk” – mondta el Lennert Márton, a Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója. „A Netflix integrációjával sikeresen teljesítjük annak az útnak egy újabb mérföldkövét, amely hozzájárul az OTT stratégiánk megvalósításához, és biztosítva a lehető legszélesebb körű tartalmak elérhetőségét az előfizetőink számára. A Netflix egy olyan stratégiai partner, mely több mint 190 országban, 32 nyelven kínál szórakozást az egész család számára, díjnyertes műsorok széles választékát kínálva bárhol, bármikor, bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközön. A Netflix bevezetésével a Vodafone elsőként tölt be valódi tartalom-aggregátor szerepet a piacon: az ügyfelek számára könnyen, egyetlen központi felületről tesszük elérhetővé a személyre szabott lineáris és streaming tartalmakat egyaránt, és az ügyfél a különböző előfizetéseivel kapcsolatos adminisztrációs teendőket (pl. számlafizetés) a Vodafone-nál egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni.”

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ki vigyáz az adataidra, ha te nem? – a magyarok 90 százalékánál már próbálkoztak online csalók, adathalászok

Találkoztál már az online térben adathalászokkal? Estél már áldozatául vírusoknak, hackereknek? Ismered az online veszélyeket és védekezel is ellenük? Az ESET biztonsági szoftverek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. 2024 októberében ezeket a kérdéseket tette fel generációs attitűdkutatása során. Jó hír, hogy az online veszélyek ismertsége egyre magasabb és egyre többen védekeznek a tudatosság mellett védelmi szoftverekkel is – de még bőven van tennivalónk.

2024. december 18. 13:24

Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében

A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.

2024. december 18. 11:43

Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet

December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.

2024. december 18. 09:59

Karácsony a virtuális térben

A mesterséges intelligencia része a mindennapoknak, legyen szó munkavégzésről, oktatásról, tudományos kutatásokról, vagy éppen a karácsonyról. Az ünnepet is képes tökéletesen reprodukálni a technológia, általa olyan hangulatot, enteriőrt lehet előállítani, amire mindenki vágyik.

2024. december 17. 20:24

A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be

A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.

2024. december 17. 18:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14