Elismerték a Philips tévék és fülhallgatók formatervét

forrás: Prím Online, 2021. április 17. 15:03

A Philips televíziókat és audió termékeket gyártó TP Vision üzletfilozófiájának kulcseleme az európai stílusú dizájn, amely most a formatervezés világának legmagasabb elismerésében részesült: négy termék is elnyerte a patinás Red Dot dizájndíjat. 

A nyertes formaterveket a TP Vision Amszterdamban dolgozó európai dizájncsapata alkotta meg:

•  A prémium kategóriás Philips OLED806 televízió minimalista megjelenéssel és természetes anyagok felhasználásával közvetíti a készülék kiemelkedő teljesítményét.

•  A Philips Performance Series Philips 8506 LED televízió formaterve egyszerre sugároz légies könnyedséget, csúcsminőséget és csúcsteljesítményt.

•  A Philips Fidelio TI valódi vezeték nélküli fülhallgató a prémium megjelenést és anyagfelhasználást hozta el a true wireless (TWS) termékkategóriába.

•  A Philips T8506 ANC TWS fülhallgatók formaterve a célszerűséget és teljesítményt hozza közös nevezőre a visszafogottsággal és eleganciával.

•  A zsűri a TV készülékek és fejhallgatók mellett három Philips márkájú monitort is díjazott (16B1U3300, 24B1D5300, 34E1N7900). 

 

A Red Dot díj 60 éve ismeri el a funkcionalitás, minőség, ergonómia és innováció szempontjából legjobb formaterveket, az utóbbi években pedig immár a tartósságot és fenntarthatóságot is figyelembe veszi. Alaposságának hála a Red Dot a világ egyik legelismertebb dizájndíja. 2021-ben a kis és nagy cégek a világ minden tájáról több mint 5500 terméküket nevezték a díjra, a győzteseket kilenc kritérium alapján 50 szakértőből álló független, nemzetközi zsűri választotta ki a napokon át tartó tanácskozás során.

 

„Nagy megtiszteltetés, hogy a dizájnszakma a legmagasabb szintű elismeréssel igazolja döntésünket, hogy dedikált európai dizájncsapatot tartunk fenn, amely az elmúlt években egyedi formanyelvet alkotott termékeink számára. Célunk, hogy vásárlóink hosszú időn át használják termékeinket, és a készülékeink egész életcikluson át vonzók maradjanak a szemükben. A Red Dot ennek a megközelítésnek a sikerét igazolja” – mondta el a díj kapcsán Rod White, a TP Vision dizájnigazgatója.

 

OLED806 – OLED TV

Legfontosabb OLED készülékünk 2021-ben a teljesítmény és a felhasználói élmény terén is magasabbra teszi a lécet. A továbbfejlesztett képfeldolgozási teljesítmény a négyoldali Philips Ambilight technológiával kiegészítve eddig nem látott vizuális élményt biztosít. Ha a tévét asztalra állítva használjuk, az alsó Ambilight világítás igény szerint kikapcsolható.

 

Az OLED806 világos és sötét alumínium kerettel és lábakkal is kapható, hogy minden enteriőrben a legjobban mutasson. 

 

A két árnyalat között a tévé otthoni installációja közben is kiválaszthatja azt, amelyik a szobához illik. A visszafogott Philips logót a lábak bármelyik oldalán elhelyezheti.

 

Minőségi érzés kézbe venni a skót Muirhead bőrrel borított, letisztult ezüst távirányítót is.

 

 

8506 LED TV

A vásárlók körében eddig is közkedvelt Performance Sorozat dizájnja 2021-ben még tovább fejlődött. A TP Vision három oldalon keret nélküli kialakítással és három oldali Ambilight-tal azt az illúziót kelti, hogy a vizuális tartalom a képernyő határain is túllép.

 

A visszafogott Philips logó aszimmetrikusan helyezkedik el a szálcsiszolt fémből készült alsó kereten. A tévének egy teljesen új kialakítású lábat is tervezetünk, amelynek az asztallal bezárt szöge még jobban kiemeli a készülék légies könnyedségét.

 

Fidelio T1 fülhallgató

Az új valódi vezeték nélküli fülhallgató a prémium teljesítményt ötvözi a tökéletes felhasználói élménnyel. A minőségérzet már a skót Muirhead bőr bevonatú tokot kézbe véve szembetűnő. A Philips logó elegánsan, a bőrbe vésve tűnik fel. A tok egyszerű, geometrikus formája a fülhallgatók intuitív dizájnjában is visszaköszön, külső részén pedig szálcsiszolt fém felület növeli a kifinomultság érzését.

 

T8506 fülhallható

A T8506 a TP Vision európai formatervezési elvei alapján született termék. A koncentrikus körökre épülő dizájn reflektál az egyensúly és arányosság iránti igényünkre, de egyben félreérthetetlenül tükrözi a termék alapvető célját is. A külső körkörös keret intuitívvá teszi a fülhallgató használatát, az asszimmetrikus Philips logó egy visszafogott színátmenetben tűnik fel. Ugyanezek a színek köszönnek vissza a töltőtokon, a belső felületén kontrasztos felülettel. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14