21 tehetség 24 óra alatt nyert felvételt a Magyar Telekomhoz
Egyedülálló kiválasztási folyamat során, instant visszajelzéssel zárult a jelentkezés a Magyar Telekom Kickstart gyakornoki programjára. A vállalat egy nap alatt 21 tehetséges fiatalt szerződtetett, akik a Randstad friss felmérése alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyén kezdhetik építeni karrierjüket.
A Randstad Employer Brand Research független munkáltatói márkakutatás* a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélését elemzi, emellett betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. A kutatás világszerte 34 piacon, Magyarországon több, mint 7600 fő részvételével zajlott. A hazai munkavállalók által egyik legvonzóbb iparágnak tartott telekommunikációs szektor különdíját az idei évben is a Magyar Telekom nyerte. A felmérés eredményei az elmúlt évek tendenciáival összhangban azt mutatják, továbbra is a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok. Annak ellenére, hogy ezen attribútumok minden korcsoportnál azonosak, a hangsúlyokat illetően eltérés tapasztalható a generációk között. Míg a senior korcsoport számára a munka-magánélet egyensúlya a bérezés és a munkahely biztonsága mellett kiugróan magas jelentőséggel bír, a Z és az Y-generáció számára kevésbé markáns, ellenben a munkaadó által képviselt sokszínűség és befogadó légkör döntő lehet a munkahely kiválasztásakor.
A Magyar Telekom gyakornoki programjára jelentkezett fiatalok is hasonló motivációról számoltak be. Közel 200 egyetemista küldte be videóinterjús pályázatát a határidőig annak érdekében, hogy 24 óra alatt kiderüljön, felvételt nyernek-e a Kickstart karrierprogramba.
„Munkáltatói márkaépítésünk során egyszerre kívánjuk elérni a tapasztalt munkavállalókat és a pályakezdő fiatalokat, illetve kortól függetlenül a tehetségek bevonzása éppúgy célunk, mint jól teljesítő kollégáink megtartása. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ismerjük célcsoportjaink igényeit, hogy hatékonyan tudjuk megszólítani őket. A fiatalok esetében azt tapasztaltuk, hogy fontos számukra a visszacsatolás, aktívan kezdeményeznek és mernek elindulni. Az ő igényeikre reagálva alkottuk meg az azonnali visszajelzést adó kiválasztási folyamatunkat és a mentoringgal egybekötött, felelősséggel járó szakmai feladatokat kínáló Kickstart karrierprogramunkat, melyet szeptembertől 21 gyakornok kezdhet meg. Büszkeséggel tölt el, hogy mellettük a hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalói visszajelzések is megerősítik, hogy employer branding stratégiánkkal jó úton járunk.” – összegezte Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A frissen felvételt nyert 21 gyakornok szeptemberben indíthatja be karrierjét a Magyar Telekomnál és van lehetősége Magyarország digitalizációján dolgozni többek között data analyst, Java fejlesztő, Frontend fejlesztő, hálózati mérnök pozíciókban.
_________________
* A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás mintegy 190,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6,493 vállalatáról. Magyarországon több mint 7,600 fő vett részt a kutatásban. A 2021-es kutatás lekérdezése 2021. januárjában zajlott.
Kapcsolódó cikkek
- Privát mobilhálózatok az Ipar 4.0 törekvések szolgálatában
- A Magyar Telekom 2021. első negyedéves eredményei
- Nemzetközi szakmai elismerés a Telekom székháznak
- Az 5G kutatásában működik együtt a Magyar Telekom Csoport és a győri Széchenyi István Egyetem
- Indul a Telekom 24 órás gyakornoki kiválasztása
- Döntések születtek a Magyar Telekom Éves Rendes Közgyűlésén
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
- Osztalékjavaslatot tett a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom 2020. negyedik negyedéves eredményei
- Továbbra is élen a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.