Legújabb ajánlatával az Y és Z generációnak kedvez a Telekom

forrás: Prím Online, 2021. június 4. 11:08

Ahány ház, annyi szokás és ahány előfizető, legalább annyi igény – ezt felismerve a Magyar Telekom kifejezetten a fiatalokra szabva állította össze legújabb ajánlatát. De honnan tudja egy vállalat, hogy mire van szüksége a huszonéveseknek? A legbiztosabb forrásból: megkérdezte őket, és a kezükbe adta a döntés lehetőségét.

Összesen közel egymillió, a 20-29 éves korosztályba tartozó fiatal bevonásával állította össze legújabb ajánlatát a Magyar Telekom az Instagram Story funkciójának segítségével. A telekommunikációs vállalat által feltett kérdések a korcsoportra jellemző telekommunikációs szokásokat vizsgálták, a válaszok pedig kérdésenként olykor tízezres nagyságrendben érkeztek, nagyban elősegítve, hogy közösen alakítsák ki a fiatalok számára legmegfelelőbb opciókat. 

 

 

A tudatos mobilnetfogyasztói címre joggal pályázhatnak a felnőtté váló generáció tagjai: a válaszok szerint létfontosságú számukra a mobilinternetelérés, azonban azt felelősen beosztva használják fel, és leginkább akkor hagyatkoznak az adatkeretükre, amikor a kollégiumi wifi rossz minőségű, vagy utazás közben támad kedvük szörfözni. Nem csak akkor ütik el az időt netezéssel, amikor egyedül vannak, a közös kirándulások, utazások során is elmaradhatatlan a mobilnet, amit szívesen meg is osztanak egymással. És hogy miből gazdálkodnak? A válaszok a 15GB és a végtelen mobilnet között oszlottak meg leginkább, előbbi esetben a keret túllépésekor a felhasználók szívesen ruháznak be extra adatra. Bár azt gondolnánk, az Y és Z generáció tagjai már csak online kommunikálnak egymással, a beérkező válaszok szerint a többség valóban neten keresztül telefonál, azonban 46%-uk inkább a hagyományos hívást preferálja. A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek, a fiatalok 72%-a az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben. A videók elsöprő sikert aratnak a fiatalok között, ahogy a legjobb grafikájú játékokkal is szívesen töltenek időt. Az önállósodás igénye szembetűnő: a 20-29 évesek 68%-a fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70%-a vallja, hogy az előfizetői hűség „családban marad”. A fogyasztói társadalom sem fog ki a generáció ökotudatosságán, 74%-uk ugyanis inkább addig használja készülékét, amíg tudja, figyelmen kívül hagyva a legfrissebb kütyüket a piacon. Előfizetésüket leginkább mobilon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).

 

 

A válaszokat feldolgozva a vállalat tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján kétféle Kraft ajánlatopcióval állt elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a fiatalokra bízva. Felismerve, hogy a felnőtté válás folyamatos változással jár, mindkét ajánlatopció az előfizetők folyton változó igényeihez maximálisan igazodó, személyre szabható szolgáltatást kínál. A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500MB-ostól a szinte korlátlan, 85GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció, 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal. 

 

A kaland még nem ért véget: figyeld a Telekom Instagram oldalát, ahol többet tudhattok meg az ajánlatokról, és most június 4-én eldönthetitek, melyik számotokra a legmegfelelőbb! Szavazzatok, és vegyétek a kezetekbe a döntést!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51