Magyar siker a világ legnagyobb zsűrizett design versenyén
Több hazai díjazottja is lett a 2020-2021-es A’ Design Award & Competition-nek, a világ egyik legnagyobb és legtekintélyesebb design díjának. A versenyen a kivételes formatervezési kiválóságot szimbolizáló termékeket és szolgáltatásokat ismernek el; idén a Tickless Run ultrahangos kullancsriasztó mellett a MOME campus fejlesztését és a Magyar Telekom Könyves Kálmán körúti székházának normarendszerét is díjazták.
Az A’ Design Award & Competition a világ legnagyobb zsűrizett design versenye, amelyet évente szerveznek meg, nemzetközi szinten. A 2020-2021-es versenyből a design 104 ágából, a világ 108 országából 2094 nyertes került ki. A nevezéseket egy 211 főből álló zsűri bírálta el; a zsűritagok között vezető tervezők, prominens akadémikusok és befolyásos sajtósok foglaltak helyet. A 2010-ben alapított ProtectOne Tickless Run névre keresztelt, kifejezetten futóknak tervezett ultrahangos kullancsriasztója letisztult deisgnjával és innovatív megoldásaival nyerte el az A’ Design Award díját Biztonsági ruházat és egyéni védőeszközök kategóriában, amelyben először ismertek el hazai vállalkozást.
A Tickless Run a magyar startup egyik legújabb, a környezeti és egészségügyi kihívásokra egyaránt reagáló terméke. A pandémiás időszakban jelentősen megnőtt az igény a szabadtéri aktivitások iránt: egy kutatás arról számolt be, hogy az aktív felnőttek 59%-a végzett olyan szabadtéri tevékenységeket, mint a futás, az edzés, a túrázás és a gyaloglás. Ezekre az igényekre kívánt reagálni a ProtectOne két új bemutatott terméke, a kifejezetten futóknak tervezett Tickless Run és az aktív életmódot folytatóknak védelmet nyújtó Tickless Active.
„Tudatosan készültünk a járvány megjelenése óta a szabadtéri aktivitásra megnövekedett igények kielégítésére. A tavalyi évben egyértelművé vált, hogy a kirándulás, a szabadban végzett mozgás új megoldásokat kíván a paraziták elleni védekezésben. A piac is ezt prognosztizálta, így egyértelművé vált, hogy komoly növekedési potenciál aknázható ki a ProtectOne számára az embereknek ajánlott termékskála bővítésével. Ez az eredményeken is meglátszik: 2021 április végére elértük a 2020-as év teljes árbevételének 75%-át” - emelte ki Kiss Dániel, a ProtectOne alapítója.
A kullancsok elleni környezetbarát védekezés egyre növekvő tendenciáját igazolják a ProtectOne főbb üzleti statisztikái is: míg eddig a 2020 volt a cég legsikeresebb éve, idén még kiemelkedőbb évet zárhatnak. Az év végére 152 nemzetközi partneren keresztül, 250 000 eladott termékre számíthat 800 millió forintos árbevétel mellett. A cég amerikai leányvállalata is folyamatosan növekszik: 2021 április végére elérték a 2020-as árbevétel 58%-át – 180 459 dollárt –, év végére pedig körülbelül 800 000 dollár árbevételre számítanak.
A Protect One innovatív megoldásokkal küzd a paraziták ellen: a vegyszermentes, környezetbarát kullancs-, bolha- és poratkariasztók ultrahangos hullámokon alapuló technológiával hatékony megoldást jelenthetnek a család minden tagjának, beleértve háziállatokat is. Jelenleg egyetlen termék sincs a piacon, amely a kullancsok ellen képes lenne százszázalékos védelmet biztosítani, azonban az ultrahangos riasztók egyedülállóan vegyszermentesek, hatékonyságukat pedig nemzetközi kutatások eredményei is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkek
- Már Horvátországban is 5G-n netezhetnek a Magyar Telekom ügyfelei
- Legújabb ajánlatával az Y és Z generációnak kedvez a Telekom
- Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
- 21 tehetség 24 óra alatt nyert felvételt a Magyar Telekomhoz
- Privát mobilhálózatok az Ipar 4.0 törekvések szolgálatában
- A Magyar Telekom 2021. első negyedéves eredményei
- Nemzetközi szakmai elismerés a Telekom székháznak
- Az 5G kutatásában működik együtt a Magyar Telekom Csoport és a győri Széchenyi István Egyetem
- Indul a Telekom 24 órás gyakornoki kiválasztása
- Döntések születtek a Magyar Telekom Éves Rendes Közgyűlésén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.