Hétszer annyi mobilklíma fogyott az eMAG-nál, mint tavaly nyáron
Bár a legtöbben egyszerű ventilátort rendelnek az eMAG-tól, feljövőben a hideg vizet is párologtató léghűtő gépek, mobilklímából pedig hétszer annyi fogyott az online kereskedőnél, mint tavaly júniusban.
A hetek óta tartó kánikula jócskán érezteti hatását az eMAG eladásaiban: idén júniusban a mobilklímából hétszer annyi darabot adott el a cég, mint tavaly ilyenkor. Egy tipikus vásárló bruttó 53 ezer forintot szán mobilklímára, a legnépszerűbb márkák a Whirlpool, Home, Clatronic, Stahlman és a Starlight az eMAG.hu-n.
A legnagyobb darabszámban a hagyományos ventilátorokat keresik az eMAG-nál, ezek az eladott, otthoni légmozgatáshoz kapcsolódó termékek mintegy 53 százalékát teszik ki, azonban a léghűtő berendezések dupla olyan népszerűek, mint tavaly ilyenkor - idén már az eladások mintegy 12 százalékát teszik ki.
A léghűtők olyan, beltéren használható léghűtő berendezések, amelyek a beléjük töltött hideg víz elpárologtatásával hűtik a rajtuk keresztüláramló levegőt, a hagyományos ventilátornál hatékonyabban javítva a hőérzetet.
A mobilklímából (23 százalék) csaknem duplaannyi fogyott idén júniusban az eMAG-nál, mint a szerelést igénylő splitklímákból, amelyek az eladott darabszám 12,1 százalékát teszik ki.
Az eMAG Magyarország jelzi, hogy ventilátorból, léghűtőből, mobilklímából és splitklímából is folyamatosan érkeznek a készletek, nincs, és nem is várható hiány egyik kategória termékei kapcsán sem. Ezen a nyáron a kerti medencék is jól fogynak az eMAG-on, tavaly júniushoz képest 61 százalékkal több medencét vásároltak az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Megnyitott a Samsung Webáruház
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.