Vegyesvállalatot alapít az LG és a Magna
Tranzakciós megállapodást kötött egymással az LG Electronics (LG) és a Magna International Inc. (Magna), amelynek értelmében a felek egy vegyesvállalatot hoznak létre. Az LG Magna e-Powertrain néven létrejövő új cég székhelye a dél-koreai Incheonban lesz, irányítását pedig egy tapasztalt menedzsment fogja ellátni.
Az új vállalatot Cheong Won-suk vezérigazgató vezeti majd, aki 20 éve dolgozik az LG-nél, legutóbb pedig az LG Vehicle component Solutions Company zöld üzletágának alelnöke és vezetője volt. Az LG-hez való csatlakozása előtt Cheong közel egy évtizedet töltött a Daewoo Motors kutatás-fejlesztési részlegénél.
Javier Perez, aki 2016 óta dolgozik a Magnánál, az új vállalat vezérigazgató-helyettese lesz, és ő felel majd a közös vállalat napi működésének felügyeletéért. Perez közel 25 éves autóipari gyártási és minőségellenőrzési tapasztalattal érkezik az LG Magna e-Powertrain vezetőségébe, amelyből 18 évet Ázsiában töltött el.
A vegyesvállalat létrehozása egyesíti a Magna erejét az elektromos hajtásrendszerek és a világszínvonalú autóipari gyártás terén, valamint az LG szakértelmét az elektromos motorok és inverterek alkatrészfejlesztésében. Az LG Magna e-Powertrain vezetői csapatának bejelentése kulcsfontosságú mérföldkő a közös vállalat számára, amely villanymotorokat, invertereket és fedélzeti töltőket, valamint egyes autógyártók részére elektromos meghajtási rendszereket fog gyártani.
Az LG Magna e-Powertrain működése során létrejövő tervezési, mérnöki és gyártási szinergiák várhatóan mindkét vállalat számára lehetővé teszik majd, hogy gyorsan reagáljanak a piaci trendekre, és kihasználják a járművek villamosítása felé történő globális elmozdulást. Az új vállalat olyan hajtáslánc-alkatrészeket fog fejleszteni, amelyek skálázható portfóliót kínálnak az autógyártóknak; legyen szó a villamosítást és a funkcionalitást lehetővé tevő átfogó megoldásokról, vagy az intelligens operációs szoftverek és vezérlések új elektromos hajtásrendszerekbe való integrálásáról.
„A Magna-val való partnerség révén az LG növelheti globális termelését, és újabb üzleti lehetőségeket teremthet, valamint szinergiákat kínálhat a beszerzés és a technológiai innováció terén” — mondta Cheong vezérigazgató. „Az integrált és együttműködő megközelítés várhatóan gyorsan eredményt hoz majd az ügyfelek számára, és sikeresen kihasználja az elektromos hajtásláncok világpiacának gyors növekedését.”
„A villanymotorok, inverterek és elektromos meghajtási rendszerek piaca 2030-ig várhatóan jelentősen növekedni fog. Közös vállalatunk a Magna és az LG szakértőit összehozva világszínvonalú elektromos megoldások portfólióját kínálja majd” — mondta Perez vezérigazgató-helyettes. „A már létező technológiák, mérnöki képességek és globális lábnyomok felhasználása révén az LG Magna e-Powertrain olyan fejlesztéseket kíván lehetővé tenni, amelyek segítik az autógyártókat a teljes járműkínálatuk villamosításához szükséges legnagyobb kihívások részleges leküzdésében.”
Az LG Magna e-Powertrain több mint 1000 alkalmazottat foglalkoztat majd az Egyesült Államokban, Dél-Koreában és Kínában.
Kapcsolódó cikkek
- Ikonikus díjjal jutalmazták az LG OLED tévéit
- Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
- Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
- Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
- Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Tévés adatelemző társaságban szerzett többségi részesedést az LG
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
- Az LG ultrakönnyű Gram laptopjai nagyobb képernyőfelületet és stílusos dizájnt kaptak
- Új korszakot nyit az LG az LCD tévék piacán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.