Az Emirates a világ első légitársasága, amely virtuálisvalóság-alkalmazást kínál
Az Emirates VR alkalmazásával a felhasználók virtuálisan és interaktívan is felfedezhetik a légitársaság First, Business és Economy osztályát. Az applikáció az Oculus Store-ból tölthető le.
Az érdeklődők már az otthonuk kényelméből, valósághűen is felfedezhetik, milyen érzés az Emirates First Class-on utazni, bepillanthatnak az A380-as óriásgépek fedélzeti bárjába, vagy utazás előtt megnézhetik Economy osztályon található ülésüket a légitársaság virtuális valóság (VR) alkalmazásának segítségével.
Az alkalmazás elérhető az Oculus Store-ban, az Oculus Rift felhasználói számára.
Az Emirates a Renacen technológiai vállalattal karöltve fejlesztette ki a VR appot. A légitársaság a jövőben hasonló virtuális szolgáltatást tervez a desztinációk felfedezésére is, illetve az Emirates Oculus VR appon keresztül az utasok majd le is foglalhatják, és ki is fizethetik Emirates repülőjegyüket.
Az Emirates Oculus VR appjában a felhasználók életnagyságban és interaktívan fedezhetik fel a kabin belsejének élményeit az Emirates A380-ason, és a Boeing 777-300ER-en. Többek között tárgyakat mozgathatnak a fedélzeti lounge-ban, bekapcsolhatják a Shower Spát, becsukhatják privát kabinjuk ajtaját vagy akár a pilótafülkében is körülnézhetnek.
Az Emirates weboldalán (PC, mobil) és az Emirates appon (iOS és Andorid) keresztül 3D-s élmény és 360 fokos látvány várja a felhasználókat a Boeing 777-es és az Airbus A380-as fedélzetén. A 3D-s üléstérképen felfedezhetik és kiválaszthatják ülésüket, miközben az ülések között is navigálhatnak.
Az Emirates virtuális élményét az idei Nemzetközi VR Awards eseményen, „Az Év VR marketing élménye” kategóriában a TOP 6 közé választották.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első IVF szimulátora VR-ben és böngészőben az ARworks-től
- Digitális valóság: játékból munkaeszköz
- A Vive Focus Plus új frissítése tovább emeli a vállalati VR élményt
- Koronavírus-járvány: virtuális valóságban tervezik a csomagolóanyagokat
- A KLM Cityhopper virtuális valóság segítségével képzi az új pilótákat
- Kísértetiesen jó ajánlat a HTC VIVE Halloween kínálatában
- Itt egy újabb segítség a távolban dolgozók számára
- Az Immersive Factory 1 millió eurós tőkeemelést hajtott végre
- VR applikációval elkerülhetőek az egyészségügyi ellátással összefüggő fertőzések
- VR-filmekkel jön a 16. Verzió Filmfesztivál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.