A HONOR és a WGSN bemutatja a jövő tech és divattrendjeit
Az új HONOR 50 okostelefon kapcsán a HONOR ismertette az okostelefonok megjelenését meghatározó divattrendeket. Ezek közül kiemelkedik a monogrammánia és a tech couture. A divat iránt fogékony felhasználók számára minden eddiginél fontosabb, hogy online identitásuk feltűnő legyen.
A HONOR szeretné jobban megérteni az okostelefon szerepét az önkifejezésben, ezért a fogyasztói viselkedések feltérképezésével bízta meg a WGSN-t, a fogyasztói és dizájntrendek vezető nemzetközi intézetét. A kutatás során többek közt arra keresték a választ, hogy mi mozdítja elő a merészebb technológiai megoldásokat alkalmazó termékek keresletét.
Elmozdulás a tech couture felé
2022-es évhez közeledve a felhasználók újragondolják azt, ahogy az életüket élni szeretnék. Ezt a változást a WGSN “mindennapos extravaganciaként” nevezi, és arra utal, hogy a vásárlók egyre nagyobb számban keresik azokat a lehetőségeket, amelyekkel kiléphetnek a megszokott keretek közül. Emlékezetes és megragadó élmények után kutatnak, melyeken keresztül újraéledhet optimizmusuk. „A felhasználók kifejezetten igénylik azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek extravaganciát hoznak a mindennapokba. Így segítve, hogy a radikális önkifejezés terén kompromisszumokat nem ismerő módon fejezhessék ki magukat” - fejti ki a WGSN. „A dizájn válaszreakció a technológiai iparban fellelhető homogenitásra, amely hozzájárul a személyesebb és kifejezőbb megjelenéshez.”
HONOR Code: egyedi külső a határozott megjelenésért
A WGSN kutatása megerősítette a monogramos dizájn egyértelmű beépülését a trendek közé. Ez a stílus új megoldást jelent az önkifejezésben és határozott megjelenést kölcsönöz viselőjének. „2018-tól kezdődően számos divatház újította meg monogramos kollekcióját, ami egyfajta válaszként szolgált az egyre népszerűbb logómániára. 2021-ben a monogramos stílus új irányával találkozhatunk. A márkák új szintre emelik monogramos kollekciójukat, hogy a vásárlók ezzel is megmutathassák saját stílusukat” – magyarázza a WGSN.
A márkalogós ruházattal és kiegészítőkkel a 90-es évek stílusa előtt is fejet hajtanak a vásárlók. A HONOR 50 egyéb színváltozatok mellett a HONOR Code verzióban is elérhető a nemzetközi piacon, ami különleges módon láttatja a HONOR logót a hátlapon.
„A HONOR 50 szétválasztja a márka öt betűjét és új módon rakja őket össze. A hologramszerű, ismétlődő megjelenéssel energikus és vibráló vizuális hatást kelt” – fejti ki Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője. „Ez a szemkápráztató dizájn különlegessé teszi az okostelefonok világában, mivel a legújabb trendek inspirálták, és új irányt képvisel a jellemzően fekete, valamint visszafogott színű okostelefonok között.”
Önkifejezés a vlogging és a metaverzum világában
Az önkifejezés iránti igény rohamosan nő, és ez a technológiai eszközök fejlődésében is nyomon követhető. A fogyasztók olyan termékeket keresnek, amelyek nemcsak jól néznek ki, de hasznos funkciókkal bírnak, teret adva a kreatív tartalomgyártásnak. A több hónapos bezártság egyre inkább az online világ felé terelte az embereket, ahonnan próbáltak erőt meríteni és inspirálódni.
Ahogy a kijelző vált az egyik legfőbb kapoccsá a világ és a felhasználó között, egyre inkább megjelent az igény az egyedi online identitás létrehozása iránt, amelyen keresztül mindenki megmutathatja saját történetét. A WGSN ezt a jelenséget „ösztönző menekülésnek” nevezi. Adrien Mollet, a WGSN vezető tanácsadója hozzáteszi: „A jövő az erőfeszítés és kreatív önkifejezés időszaka. A felhasználók sok időt töltenek tartalomgyártással annak reményében, hogy tartalmuk széles körben elterjedt lesz. Magas minőségű alkotásokat készítenek saját életükről, stílusukról, értékeikről és helyzetükről.”
A fizikai és digitális világ összefonódásával a felhasználók előszeretettel fordulnak a vlogginghoz és a digitális tartalmak előállításához, hogy megmutassák magukat. A WGSN szerint az önkifejezés céljából készült tartalmak száma évről-évre nő a közösségi médiában. Mind a tartalom előállítói, mint pedig fogyasztói hajtják ezt a típusú, no-filter trendet, megmutatva stílusuk és érzéseik.
A vlogging népszerűségét a HONOR 50 okostelefon sem hagyja szó nélkül. A felhasználók számos beállítás közül választhatnak, a többkamerás móddal pedig felvételkészítés közben válthatnak az előlapi és hátlapi kamerák között. Ezzel egy felvételben több nézőpontot is rögzíthetnek. A videó készítője valós időben örökítheti meg saját érzéseit, élményeit, így még közvetlenebb kapcsolatot tarthat fent közönségével.
A HONOR szakértőkkel vizsgálja a stílus, az okostelefonok és az önkifejezés evolúcióját
A HONOR panelbeszélgetésre hívta a WGSN-t, Matthew Drinkwatert, a London College of Fashion divatinnovációs vezetőjét, Liza Urla ékszerszakértőt, a Gemologue alapítóját és kreatív vezetőjét és Amelia Liana divatvloggert, aki több mint 500.000 Instagram követővel bír. A beszélgetéshez Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője csatlakozott, hogy megvitassák a divatot és technológiát formáló trendeket, és a HONOR 50 által nyújtott önkifejezési lehetőségeket.
A panelbeszélgetés:
Kapcsolódó cikkek
- Idősotthonoknak adományoz tableteket és okostelefonokat a Vodafone
- Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon
- Dizájner darabokkal a fenntartható magyar textiliparért
- Csúcskategóriás termékek készülnek a HONOR új ipari parkjában
- Okostelefon trendek szülőknek
- A HONOR bemutatja erőteljes és kompakt laptopjait 10. generációs Intel Core processzorral
- A HONOR bejelentette a HONOR 50 nemzetközi elérhetőségét
- Új okostelefont és okosórát mutatott be a HUAWEI
- Okostelefonnal készített filmeket mutat be a Samsung
- A POCO márka először a magyar mobilszolgáltatói kínálatban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.