Az SAS segít a kiskereskedőknek és a fogyasztási cikkek gyártóinak

forrás: Prím Online, 2022. február 2. 11:13

A globális ellátási lánc válsága még mindig tombol, az agilis, pontos kereslettervezés iránti igény, eddig soha nem látott szinten. Az SAS Cloud for Intelligent Planninggel a kiskereskedők és a fogyasztási cikkek gyártói hatékonyabban tudják előre jelezni a vásárlók igényeit és a szállítási zavarokat. A szolgáltatott szoftver (SaaS) megoldás privát felhasználású próbaverziója már elérhető a Microsoft Azure-on. Az SAS részese a Microsoft Cloud for Retail piaci bevezetésének, amely segíti a vállalkozásokat a rugalmas ellátási láncok kialakításában.  

A 14 napos próbaverzió keretei között, most ingyenesen kipróbálhatják az SAS fogyasztói igény előrejelzéseit segítő szolgáltatását.

 

Az SAS segít a kiskereskedőknek, hogy mindig egy lépéssel a fogyasztók igényei előtt járjanak

Brian Kilcourse, a Retail Systems Research ügyvezető partnere elmondta, hogy a kiskereskedőket és a fogyasztási cikkeket gyártó vállalatokat még sosem szorította ennyire a kereslet előrejelzésének szükségessége.  "A nyomás továbbra is óriási" - folytatta Kilcourse. "De az SAS segít enyhíteni ezt a terhet. Az SAS együttműködése a Microsofttal biztosítja a vállalatoknak a szükséges agilitást a szükségalapú szállítási modellben. Az ipari felhő előnyeinek köszönhetően a kiskereskedők valós időben férhetnek hozzá az aktuális adatokhoz, ami növeli az ellátási lánc átláthatóságát.”  

 

 

Az SAS Cloud for Intelligent Planning segít a felhasználóknak:   

•   Dinamikus terveket készíteni a mesterséges intelligencia (AI) segítségével, így a felhasználók biztosak lehetnek benne, hogy a megfelelő termékek a megfelelő helyen vannak-e a megfelelő időben. 

•   Mindig egy lépéssel járni a vásárlók előtt a rövid távú kereslet előrejelzésével, melynek révén közelebbről is megismerhetik mi jár a fogyasztók fejében. 

•   Mérlegelni és tervezni a kereskedelmi célokat a szervezet minden részlegén.

•   Előrejelzéseket ábrázolni bármilyen eszközön, legyen szó táblázatokról, jelentésekről, dashboardokról, táblagépekről vagy okostelefonokról. 

•   Fizetni akkor, amikor szükség van rá – kipróbálható az ünnepek tervezéséhez, vagy egy költözés megszervezéséhez. 

 

Az SAS megoldásával már előre láthatják a jeleket a kereslet változásában. Megtudhatják mikor, hol és hogyan fog történni az értékesítés. A szoftver széleskörű vásárlói adatok átfogó elemzése alapján javasol – a kereskedő csatornáin keresztül történő – nyereséges kereskedelmi terveket. Az automatizált gépi tanulásnak köszönhetően, a felhő javaslatai mindig naprakészek, így valós időben segítik a felhasználókat a sikeres üzletvitelben. 

 

 

Richard Widdowson, az SAS Global Retail & Consumer Goods Solutions alelnöke elmondta, hogy az SAS segítségével a kiskereskedők akár 5%-os bevételnövekedést is elérhetnek az agilis, rövid távú előrejelzéseknek köszönhetően. "Gyakorlati szempontból ez azt jelenti, hogy mindig megfelelő mennyiségben találhatóak meg a termékek a polcokon, így maximalizálódik minden egyes elköltött dollár megtérülése" - tette hozzá Widdowson. "Az Azure-on elérhető program akár 50%-kal növheti a készletezés hatékonyságát, és soha nem látott szintre minimalizálja az előrejelzés elkészítéséhez szükséges időt.”

 

"A Microsoft Cloud for Retail partnerei integrált megoldásokat kínálnak a vállalati ökoszisztéma kockázatainak csökkentésére, a fellelhető lehetőségek azonosítására és a piacra jutási idő lerövidítésére az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében" - mondta Shelley Bransten, a Microsoft WW Retail & Consumer Goods Industries vállalati alelnöke. "Az olyan partnerek, mint az SAS, előremozdítják az innovációt, kiterjesztik és lehetővé teszik a platform értékének növelését, hogy a kiskereskedők hatékonyan kezelhessék az előttük álló legsürgetőbb kihívásokat.”  

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14