Siemens mobiltelefon-kampány
, 2001. február 8. 18:55
Be inspired! felhívással a Siemens egész világra kiterjedő imázskampányt indított február elején. A cél a Siemens Mobil termékek - főképpen mobiltelefonok - ismertségének növelése és a márkaszemélyiség alakítása.
A kampány üzenete, hogy a Siemens Mobil termékek üzletága nyitott gondolkozású, barátságos, fiatalos, emberközpontú, innovatív partner. Magyarországon a Mobil termékek üzletág kommunikációs tevékenysége óriásplakátok, sajtó- és és televíziós hirdetések segítségével valósul meg. A kampány révén a Siemens tovább szándékozik erősíteni helyzetét a mobiltelefonok piacán, ahol Európában már a 2. helyet foglalja el. Mobil termékek üzletága dinamikus fejlődik, és a Siemens nyereségéhez is jelentősen hozzájárul.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Lezárult a Siemens Zrt. átalakulása
- Darabonként értékesítik a BenQ-t
- A Siemens cseh elektronikai céget vásárolt
- Kirajzolódik a Nokia Siemens Networks portfoliója