Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
Az „Inspiration Ahead” szlogen jegyében az OPPO új AR Experience standdal emlékezik a wimbledoni Center Court 100 éves évfordulójára. A standon a látogatók a kiterjesztett valóságon keresztül is átélhetik a bajnokság mozgalmas történetét, és találkozhatnak a múlt ikonikus teniszsztárjaival. Az AR bemutató azokat az egyedülálló és értékes pillanatokat tartalmazza a verseny történetéből, amelyek azt napjaink leghíresebb sporteseményévé tették.
Az OPPO 4. éve Wimbledon globális partnere
„Az Inspiration Ahead szellemiség arra ösztönöz bennünket, hogy a siker felé vezető úton mindig maradjunk eltökéltek, őrizzük meg önbizalmunkat és kiegyensúlyozottságukat, bármilyen nehézséggel is kerüljünk szembe. Az OPPO a wimbledoni teniszbajnokság támogatásával ezt az inspiráló szellemiséget kívánja közvetíteni, illetve az OPPO technológiai innováció területén szerzett legfrissebb tapasztalatait kívánja kommunikálni a felhasználók felé az egész világon” – mondta William Liu, az OPPO elnöke és globális marketingért felelős alelnöke.
OPPO CybeReal 2.0
Az OPPO immár negyedik éve teszi lehetővé fejlett képalkotó technológiáival a teniszrajongók számára, hogy szemtanúi legyenek, megörökítsék és megosszák a leglélegzetelállítóbb pillanatokat. Az AR élményt az OPPO CybeReal 2.0 technológia biztosítja, amely képes nagyméretű és dinamikusan összetett környezet rekonstrukciójára. A fejlett megoldás rendkívül pontos pozicionálást és tájolást biztosít a fizikai környezetben, miközben rendkívül alacsony az energiaigénye az olyan fejlett Android okostelefonok használatával, mint az OPPO zászlóshajója, a Find X5 Pro.
Kapcsolódó cikkek
- A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
- Bővül a Nokia G-szériája
- Varázsolj profi képeket az okostelefonoddal!
- Csúcstechnológiájú okoseszközök sorát mutatta be a Huawei
- Bivalyerős processzorokkal debütál a POCO F4 és a POCO X4 GT
- Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
- A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
- Művészfilmet készítettek a HONOR Magic4 Pro segítségével
- A mobil képalkotás jövője a Counterpoint Research webináriumának témája
- IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.