A DHL hozta el hazánkba is a száguldó cirkuszt
Tegnap elrajtolt a 2022-es Forma-1 Magyar Nagydíj hétvégéje a Hungaroringen. A Forma-1 globális partnereként hazánkba is a DHL hozta el a világ legnépszerűbb formaautó versenyszériáját. Az F1 szabályaival egyidőben a DHL is folyamatosan fejleszti fenntartható szállítási szolgáltatását.
A DHL 2004 óta hivatalos logisztikai partnerként, motorsport-logisztikai szakemberekből álló csapatával, szorosan működik együtt a Forma-1 vezetőségével és a csapatokkal a versenyhétvégék és a hivatalos tesztfutamok zökkenőmentes logisztikai támogatása érdekében. A világ vezető logisztikai vállalata nem csak az autókat és a csapatok felszereléseit szállítja a helyszínek között, hanem a közvetítéshez szükséges eszközöket, az autók abroncsait és üzemanyagát és a catering eszközök szállítását is szakemberei értő koordinációjának segítségével végzi.
A DHL számára a fenntarthatóság kulcsfontosságú, nincs ez másképp a Forma-1-el közös együttműködése során sem. A zöld logisztika terén szerzett széleskörű tapasztalatával a DHL mindig új utakat keres az F1 karbonlábnyomának és általános környezeti hatásának csökkentésére. A vállalat célja, hogy 2050-re elérje a zéró kibocsátást, ezzel teljesen karbonsemlegessé válva. Ehhez nagyban hozzájárul a bp-vel és Nesté-vel idén kötött fenntartható üzemanyagokra vonatkozó együttműködése. A két cég a következő öt évben több mint 800 millió liter fenntartható légiüzemanyagot (másnéven: sustainable aviation fuel [„SAF”]) biztosítanak a DHL Express számára.
A DHL szerepe nem áll meg a logisztikánál a Forma-1 életében, hiszen a világ minden szeglete között szeretné összekapcsolni az embereket. Az F1 a világ egyik legnagyobb szórakoztató platformja, és globális partnerként a DHL olyan lehetőségeket kínál a rajongóknak, hogy felejthetetlen pillanatokat élhessenek át a pályán és azon kívül is.
A Commentator's Challenge egyesíti a rajongókat a világ minden tájáról, olyan egyedülálló lehetőséget kínálva számukra, amely során kipróbálhatják magukat kommentátori székben ülve. A DHL az F1 Esports Series és a Formula 1 két legismertebb különdíjának – a DHL Fastest Lap Award-nak (a leggyorsabb körért járó díj) és a DHL Fastest Pit Stop Award-nak (a leggyorsabb boxkiállásért járó díj) – alapító partnere. A két díjat minden szezon végén a leggyorsabb köröket teljesítő pilóta és a bajnokság során a leggyorsabb boxkiállásokat végrehajtó csapat kapja meg.
A Forma-1 mellett a DHL biztosítja a Forma-2, Forma-3 és Forma-E sorozatok logisztikai megoldásait is. A rajongók interaktív térképen is követhetik a szállítás folyamatát, valamint számos izgalmas tartalmat találhatnak az inmotion.dhl/en/formula-1/logistics-hub oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja
- A DHL Express élen jár a fenntarthatóság terén
- Folyamatos fejlődés útján a Trans-Sped
- Győrben nyitott új logisztikai központot a Raben
- A DHL Supply Chain 2022-ben ismét vezető besorolást kapott
- Növekvő energia ár – hogyan hat a logisztikai piacra?
- Felelősséggel lép a következő évtizedbe a Raben Group
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- Újabb németországi napi gyűjtőjáratot indított Magyarországról a Dachser
- Automatizálás a logisztikában – mit hozhat a jövő?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.