A Discovery Sports eseményeihez a metaverzumban kapcsolódhat a közönség
A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality együttműködése új, forradalmi módot kínál a rajongók számára kedvenc sportáguk élvezetéhez. A többéves megállapodás révén a metavezum területén vezető Infinite Reality mostantól a Discovery Sports Events kizárólagos metaverzum-partnere, amely a web3-technológia által kínál virtuális tartalmakat. Ezek először a UCI Track Champions League decemberi eseményén lesznek élvezhetők.
A szervezetek együttműködése a sportközösségek, sportolók és márkák számára biztosít új lehetőségeket, hogy – kifejezetten a Discovery Sports Events közelgő eseményeihez kifejlesztett –, egyedi virtuális környezetben lépjenek kapcsolatba egymással. A Discovery Sports Events és az Infinite Reality első lépésként a tavaly indított új pályakerékpározás-sorozathoz, a UCI Track Champions League-hez kapcsolódva kínál egyedülálló metaverzum-élményt.
A partnerség az első alkalom, hogy a Warner Bros. Discovery Sports kihasználja a web3 technológiában rejlő lehetőségeket, és a metaverzumban nyújt élményt nemzetközi sporteseményekhez. A vállalat elkötelezett abban, hogy a szórakoztatóipar legújabb innovációit a sportba is bevezesse. Ez a partnerek számára a legszínvonalasabb lehetőségeket kínálja a rajongók bevonására, egyben hozzájárul az egyes sportágak és események folyamatos fejlődéséhez és növekedéséhez.
„A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality közötti partnerség jól illusztrálja, hogyan tervezzük felhasználni a legújabb innovációkat és lehetőségeket közönségünk, saját sorozataink és márkapartnereink közötti kapcsolatok elmélyítésére, és kiaknázni a különböző sporttulajdonaink körüli új növekedési lehetőségeket – mondta François Ribeiro, a Discovery Sports Events vezetője. – Nagyon izgalmas potenciált látunk arra, hogy az élő sportközvetítések számára új közönségeket vonzzunk be, az az élményt az élő tartalmakon túl még több olyan területre kiterjesztve, ahol a közönség interakcióba lép és időt tölt.”
„A következő években az élő sportesemények körüli metaverzum-élmények úttörői leszünk. Lehetővé tesszük a rajongók számára, hogy új és izgalmas módon kapcsolódjanak a sporthoz. Az UCI Track Champions League-et kiváló lehetőségnek tekintjük arra, hogy a történetmesélésnek és a rajongók bevonásának új utakat nyissunk, és fontos tanulságokat szerezzünk partnerségünk kiterjesztéséhez a Discovery Sports Events portfóliójának más részeire is” – tette hozzá François Ribeiro.
„Az Infinite Reality örömmel biztosítja egy ilyen dinamikus, világszínvonalú vállalat számára a metaverzum erejét. Partnerségünk még csak a kezdet, hogy egyedülálló és magával ragadó módon kapcsoljuk össze a tartalmakat a közönségükkel. Alig várjuk, hogy lássuk a rajongók izgalmát, miközben teljesen új és forradalmi módon kapcsolódnak az UCI Track Champions League-hez, közelebb hozva őket a sporthoz, amit szeretnek” – mondta John Acunto, az Infinite Reality vezérigazgatója.
A rajongók az UCI Track Champions League második szezonjának minden fordulóját megtekinthetik a Warner Bros. Discovery Sports platformjain, köztük a discovery+, az Eurosport és a GCN+ platformokon. Az első forduló november 12-én kezdődik Mallorcán.
Kapcsolódó cikkek
- Fenntartható lesz-e a metaverzum?
- A HONOR vonzóbbá és elérhetőbbé tenné a kultúrát a metaverzum korában
- A metaverzumban erősít a Profession.hu
- Freuddal csábít turistákat a Metaverzumból Bécsbe a Wien Tourismus
- A virtuális valóság küszöbén – Üzleti lehetőségek a metaverzumban
- A metaverzum átformálja a világ működését
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.