Online megy házhoz idén a nagyszakállú
2022-től már Zoomon is fogadja a hívásokat a digitális világban egyre jártasabb Mikulás: a szülők és nagyszülők közreműködésével a gyerekek idéntől akár négyszemközt beszélgethetnek a nagyszakállúval, aki minden kérdésükre készséggel válaszol majd. Az eszakisark.hu által szervezett titokzatos online találkozók azon túl, hogy nem ijesztőek a legkisebbek számára, életre szóló élményt biztosítanak nekik. Az eseményről ráadásul videó is készül, tehát a gyerekek még az unokáiknak is mutogathatják majd a felvételt.
Gyermekéveink legmeghatározóbb emlékei közé tartoznak a Mikulással való találkozások, amikor még őszintén hittünk a létezésében. Sokak számára viszont ez kellemetlenül is elsülhet, akár azért, mert a rengeteg gyermek zsivaja ijesztően hathat, de a Mikulás hangja vagy kinézete is megrémítheti a kicsiket. Szintén gyakran előfordul, hogy hiába várják mindennél jobban a nagy napot a gyerekek, a nagyszakállú csak másodperceket tölt velük, vagy csak távolról lehet látni őt.
Hogy minden gyermek a legmagasabb színvonalú Mikulás-élményben részesülhessen, az eszakisark.hu nem várt meglepetést tartogat a számukra. A szülők jutalmaként, a nagyszülők szeretetéből vagy a keresztszülők szervezésében ugyanis már a Zoomon is leszervezhető egy titokzatos találkozás a Mikulással, aki biztosan a gyerkőcre figyel majd azokban a felejthetetlen percekben.
Dávid Ádám, a Mikulás közvetlen segítője elmondta, egy személyes történet adta neki az ötletet, hogy lehetővé tegye a Zoom-meetinget Mikulással.
„10 éve élek Magyarországon, de a családom és a nővérem családja is Kárpátalján él egy határ melletti kis faluban. Hiába vannak itt a közelben, nem tudok velük találkozni, mert háborús helyzet van, így meglepni sem tudom a keresztfiaim. Elkezdtem gondolkozni a megoldásokban, és remek lehetőségnek tűnt, hogy mivel Ukrajnában egyébként is online tanulnak a gyerekek, a Mikulás is így mehetne házhoz” – mondta.
Felkészül minden gyerekből a Mikulás
Megemlítette azt is, a mai gyerekek már telefonnal a kezükben nőnek fel, így könnyen tudják kezelni ezeket az eszközöket. Ha a Mikulás beköszön a képernyőn, az számukra biztosan élményszámba megy. Emellett a koronavírus-járvány idején biztonságosabb az online világban fogadni a nagyszakállút.
Az eszakisark.hu által szervezett meetingekhez hárman tudnak egyszerre becsatlakozni, így akár több testvér egyszerre is átélheti ezeket az életre szóló perceket. Sőt, az idősebbek bátorítani is tudják a kisebbeket.
Ahhoz, hogy minden flottul alakuljon, a rendelésnél az alapadatok közt meg kell adni a gyermek életkorát is, hogy a Mikulás a legalaposabban felkészülhessen a nagy eseményre. Az irányított beszélgetésben a gyerekeknek is lehetősége van kérdezni, így megtudhatja többek közt azt is, hogy milyen az élet az Északi-sarkon, vagy hogy miben segítenek a legtöbbet a manók a Mikulásnak.
A meeting tervezhető, és jóformán csak internetkapcsolat kell hozzá. Mivel a beszélgetésről videó is készül, az biztosan a legfelső polcon fog szerepelni, ha gyermekünk a fiatalkorára emlékezne vissza majd felnőtten.
Kapcsolódó cikkek
- Hírportálok, bulvárlapok és női magazinok az elmúlt negyedév legnépszerűbb magyar weboldalai
- 1 százaléknál is alacsonyabb az akadálymentes weboldalak aránya Magyarországon
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Tonnákban mérhető a weboldalak karbonlábnyoma
- Magyar anyuka megoldása a felesleges ajándékozásra
- Legközelebbi ügyeleti ellátás, 58 másodperc alatt
- Iránytű a bajban – Elindult a „surgossegi.info”
- Megújult az Euronics webshopja
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.