Gamereknek indított nyereményjátékot a KÉSZ Csoport

forrás: Prím Online, 2022. november 23. 19:24

Az építőipar jövőjének alakításába vonja be a Z generációt a KÉSZ Csoport november közepén indított nyereményjátéka. A feladat az egyik legnépszerűbb nyílt világú sandbox videójátékban* fenntartható és mindemellett kreatív épületek tervezése. A komoly nyereményeket kínáló virtuális játékba máris több százan vetették be magukat, de december 4-ig még van lehetőség csatlakozni és nevezni. 

A fenntarthatóság, a kreativitás és persze az építőipar áll a KÉSZ Csoport fiatal generációt megcélzó nyereményjátékának központjában, amelyben a vállalkozó kedvűek szabadjára engedhetik fantáziájukat a virtuális térben. A digitális építkezéseket két népszerű videós influenszer, Uborcraft és luckeY kíséri figyelemmel. Az elkészült alkotásokat pedig a velük kiegészített szakmai zsűri értékeli majd a játék végeztével.

 

A játékosok a KÉSZ Csoport Instagram oldalán található leírás segítségével léphetnek be a nyílt világú sandbox videojáték platformon kifejezetten erre a célra létrehozott szerverre, ahol saját kódjukkal ellátott parcellán építkezhetnek. Kreativitásukat bevetve akármilyen épületet létrehozhatnak. Az egyedüli kikötés a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Az elkészült alkotásokat „KÉSZ” táblával megjelölve kell befotózni, majd beküldeni a @keszgroup Instagram oldalára (ezzel leadva a nevezést), 2022. december 4-ig. 

 

 

A versenyzők ötleteit és zöld szemléletét a szervezők értékes díjakkal honorálják: a főnyeremény ugyanis 500 ezer forint, a második helyezett monitort, a bronzérmes gamer széket kap. 

 

A nyereményjátékkal a KÉSZ Csoport egyik fontos iparági célkitűzésére, a fenntarthatóságra kívánja felhívni a figyelmet, főként a Z és az Y generáció körében. „Ismét egy rendhagyó kezdeményezéssel szeretnénk az iparágat közelebb hozni a fiatalokhoz. A játék alig egy hete indult el, de máris hatalmas sikert arat: több mint 400 parcellát már lefoglaltak a szerveren, és kész pályaművek is érkeznek folyamatosan. Nagy örömmel tölt el, hogy egy fontos hívószóval ismét sikerült megmozgatnunk a fiatalokat, és a munkáik azt mutatják, hogy már ők is ismerik a környezetbarát építészeti megoldásokat, még akkor is, ha csupán a virtuális térről van szó. Az eredményhirdetés még messze van, várjuk a további jelentkezéseket, a győztes műveket pedig december 9-én mutatjuk be a közönségnek. Azt sem tartjuk kizártnak, hogy a kreatív ötletek a későbbiekben valós épületek tervezőit is inspirálják majd” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.  

 

A játék részletei a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán érhetőek el.  

 

_______________

*  Ebben a videójátékban a játékosok egy blokkokból álló, pixeles, 3D világban találják magukat, melyben különböző nyersanyagok felhasználásával készíthetnek eszközöket, illetve ezek segítségével építhetik meg az általuk megálmodott épületeket, melyeket ráadásul tárgyakkal és grafikával is színesíthetnek.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36