Közel tízezer használt termék talált új gazdára a Vatera Green Fridayen
A Vatera november 25-27. között tartott Green Friday-én több mint 14 ezer termék talált gazdára, amelyek közel hetven százaléka, csaknem tízezer termék volt használt – és csupán alig több mint harmada volt teljesen új árucikk. A zöld péntek slágerei az akciós gyűjtői termékek – érmek, bélyegek – mellett a DVD-filmek voltak. A legdrágábban megvett tíz akciós termék között idén háborús relikvia, régi pengő, antik karóra és iPhone 13/14 okostelefon egyaránt megtalálható.
A Vatera idén tudatosan helyezte át a hangsúlyt a fenntarthatóságra, és rendezett Black Friday helyett Green Fridayt. A kampány fő üzenete a felhasználók körében is átment, hiszen a zöld pénteki akcióban eladott több mint 14 ezer termék 67 százaléka (csaknem 9500 tétel) second-hand árucikk volt, míg az új termékek az eladások kicsivel több mint egyharmadát tették ki.
A Vaterán regisztrált eladók maguk dönthettek arról, hogy mely termékeket akciózzák le, és 10 és 70 százalék között milyen mértékű kedvezményt biztosítanak ezekre a Green Friday alatt., de a kampány részeként kiemelésre kerülnek az ingyen elvihető és az alkudható termékek, illetve 1 forintról induló ajánlatok is.
A legdrágább eladott zöld pénteki tétel egy 1948-ból származó, szűk körben kiosztott Kossuth-érdemrend csillaga volt, amely több mint 957 ezer forintot ért megvásárlójának. A második legnagyobb összeget – több mint 750 ezer forintot – egy 1922-es Magyar Érdemrend Lovagkeresztjének díszdobozos példányáért fizették ki. A harmadik legnagyobb összeget egy 1926-ban nyomott húszpengős bankóért adta meg egy vásárló – akinek közel 520 ezer forintot ért meg a műtárgy.
A régiségek mellett különböző iPhone 13 Pro és iPhone 14 Pro okostelefonok, egy 1946-os állami kitüntetés, illetve egy 18 karátos arannyal borított antik svájci karóra működőképes példánya is megtalálható a tíz legdrágább zöld pénteken eladott termék között.
A Vatera Green Friday legnépszerűbb termékkategóriái az eladott darabszámok alapján
1. Numizmatika – pénzérmék, bankjegyek
2. Filatélia, bélyegek
3. DVD-filmek
4. Női, férfi ruházat
5. LEGO játékok
6. Zenei CD-k
7. Kitüntetések, jelvények
8. Képeslapok
A Vatera négyszintű biztonsági rendszere egyaránt védi az eladókat és a vásárlókat a csalóktól, így a piactéren gyakorlatilag ugyanolyan biztonságos vásárolni, mint egy hagyományos internetes áruházban.
Kapcsolódó cikkek
- Idén Green Fridayt rendez a Vatera
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Meglepő, de a Vaterán emelkednek a zenei CD-k eladásai
- Vásárlási kisokos a Vaterától
- Közel félmillióan böngészték a Barátok közt ikonikus tárgyait a Vaterán
- Már több mint egymilliárd hirdetést adtak fel a Vaterán
- Többet szánunk idén az iskolakezdésre
- Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Online könnyen átverhetők vagyunk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.