A Httpool by Aleph lett a Meta magyarországi sales partnere
A magyar piacot érintő együttműködést jelentett be a Httpool by Aleph és a Meta. A partnerségnek köszönhetően a Httpool by Aleph értékesíti a Meta kínálatában szereplő összes terméket, alkalmazást, illetve szolgáltatást a hazai ügynökségek és hirdetők felé.
Az üzleti kooperáció a Meta Authorized Sales Partner (ASP) program keretében valósult meg. Az ASP-programban résztvevő értékesítési partnerek a közösségi médiás technológiákat fejlesztő vállalat sales csapatát támogatják világszerte, lokális stratégiai irányítással és a Meta termékcsaládjával kapcsolatos szakértelemmel ellátva a hirdetőket, valamint az ügynökségeket üzleti céljaik elérésében. Azt, hogy a hivatalos értékesítési partnerek a hirdetők és ügynökségek legmagasabb szintű üzleti igényeinek megfeleljenek, alapos kiválasztási és jóváhagyási folyamat biztosítja.
A Httpool anyavállalata, az Aleph már 2018 óta része az ASP-programnak, ezzel nemcsak a Meta növekedését, hanem az adott régió piacára vonatkozó helyi hirdetési ökoszisztémákat is támogatva. Ez segíti az ügynökségeket, a hirdetőket, illetve a kis- és középvállalkozásokat a digitális marketing céljaik, valamint sikereik elérésében. Az Aleph az utóbbi években kiemelkedő eredményeket ért el a digitális marketing területén, és helyi, elkötelezett csapatokkal tevékenykedik a világ számos országában, többek között Afrikában, Közép-Kelet-Európában, és az ázsiai, illetve a csendes- óceáni térségben.
“Nagy potenciált látunk a magyar piacban, így minden erőnkkel támogatjuk a helyi felhasználókat és vállalkozásokat” – mondta Katarzyna Paliwoda, a Meta CEE Emerging Markets igazgatója. „A Httpool by Aleph-en keresztül, valamint a megbízható lokális piaci ismereteikkel és szakértelmükkel még jobb támogatást tudunk nyújtani a helyi vállalkozásoknak és ügynökségeknek, segítve őket a növekedési lehetőségeik kiaknázásában. A Httpool by Aleph piaci jelenléte révén ráadásul a magyar hirdetők mostantól forintban is számlázhatnak.”
Fontos információ továbbá az is az ügynökségek és hirdetők számára, hogy a helyi értékesítési partner ingyenes hozzáférést biztosít nekik olyan továbbképzésekhez és tanfolyamokhoz, mint például a Meta Blueprint, amely tanúsítvánnyal sales csapatok új és alapvető készségeket sajátíthatnak el a digitális hirdetések területén, növelve a befektetések értékét. Timotej Gala, a Httpool by Aleph globális igazgatója így nyilatkozott a témában: „A Httpool by Aleph magyarországi értékesítési partnerként lehetővé teszi a hirdetők számára a piacon belüli támogatást és tanácsadást. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzáférést biztosítunk olyan tudásfejlesztő workshopokhoz és képzésekhez, amelyeknek köszönhetően a Meta platformjaival minden hirdetőnk növelheti üzleti tevékenységét.”
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.