Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon izgalmas, új, választható színopciót mutat be úttörő jelentőségű MoodUP hűtőszekrényéhez, amely így még inkább személyre szabott élményt kínál. Az LG a világhírű Pantone Intézettel együttműködve egészítette ki változtatható színű készülékének palettáját a Viva Magentával, amely egyúttal a Pantone 2023-as év színe is. Az erőteljes bíborvörös árnyalat izgalmas, drámai megjelenést kölcsönöz a belső tereknek, felélénkítve vibrálásával bármely enteriőrt.
A 2022-es berlini IFA kiállításon a MoodUP hűtőszekrény gazdag és dinamikus színek széles választékával mutatkozott be: a felhasználók a változtatható színekkel bármikor könnyen felfrissíthetik konyhájuk hangulatát, megjelenését. Az LG és a Pantone Intézet szoros együttműködésének köszönhetően a most érkező új, stílusos Viva Magenta színnel a hűtőszekrény felső ajtópanelje immár összesen 23 elegáns színben képes pompázni. A négyajtós, franciaajtós kialakítású modell színeit tulajdonosaik kedvük szerint állíthatják össze – több mint 190 000 lehetséges színkombináció közül választhatnak.
A színek – köztük akár az új Viva Magenta – az intuitív LG ThinQ alkalmazás segítségével könnyedén kiválaszthatók és beállíthatók. Mindez azt jelenti, hogy az LG innovatív konyhai megoldása a LED-es, színváltós ajtópanelek alkalmazásával lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a saját ízlésük szerint változtassák hűtőszekrényük kinézetét a külső elemek fizikai cseréjével járó bosszúság és költségek nélkül.
Amennyiben a felhasználók hagyományosabb konyhai megjelenésre vágynak, bármikor kikapcsolhatják a MoodUP hűtőszekrény LED-es ajtópaneljeit: ilyenkor a Lux szürke és Lux fehér színek kombinációját élvezhetik. Ez az időtlen és visszafogott, tiszta és hűvös hatású kombináció, amely a különböző színű kövek természetes, finom kontrasztját idézi, bármilyen stílusú konyhához illeszkedik.
„Az, hogy 2023-ban az év Pantone színével, a Viva Magentával egészül ki a MoodUP hűtőszekrény színkínálata, tökéletesen szemlélteti az LG innovatív ThinQ UP készülékeinek kényelmes testreszabhatóságát" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.