Az Atmedia értékesíti a Network4 új csatornájának reklámidejét
A januári tesztadás után februárban indul a Network4 Csoport legújabb, földfelszíni terjesztésű csatornája, a MAX4. A vadonatúj szórakoztató csatornán európai és amerikai sorozatok, filmek és saját gyártású tartalmak gondoskodnak arról, hogy mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő műsort.
Tovább bővül a Network4 Csoport. Magyarország legdinamikusabban fejlődő médiacége a meglevő hat lineáris csatornája (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4 szórakoztató csatornák, az ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák), valamint a NET4+ streamingszolgáltatása mellé indítja el legújabb csatornáját, a MAX4-et.
A MAX4 a Vodafone, a DIGI és Antenna Hungária kínálatában február elejétől már elérhető lesz, február folyamán pedig számos, közepes méretű szolgáltató csomagjaiba is bekerül. Az új csatornát márciustól a Telekom előfizetői is láthatják majd. A hirdetésértékesítés március 1-jétől indul. A MAX4 hirdetésértékesítő partnere az Atmedia, ugyanúgy mint a Network4 Csoport többi csatornája esetén.
A Network4 csoport legújabb csatornája szórakoztató tartalmakat kínál minden korosztály számára. A MAX4 a 25 év feletti női közönség igényeire koncentrálva a legjobb tartalmi mixet nyújtja: romantikus és könnyed bűnügyi sorozatok, az amerikai és európai stúdiók legjobb filmjei, valamint saját gyártású produkciók váltják majd egymást.
A MAX4-en tér vissza a Galileo című infotainment műsor az ismert olimpikon, Gyenesei Leila műsorvezetésével. A Galileo egy igazi kultikus program, Németországban 1998 óta fut nagy sikerrel, Magyarországon pedig korábban a TV4-en volt látható. A tudományos ismeretterjesztő műsor hazai adaptációja a ProSiebenSAT1licensze alapján készül. A friss részekben a természettudományok, gasztronómia, utazás és az emberi történetek kerülnek középpontba, néhol szórakoztató, máskor komoly hangvétellel. A Galileo minden hétköznap 3-4 riporttal jelentkezik.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy újabb csatornával bővül a tévéportfóliónk, és tovább növünk az egyik legtöbbet tévéző célcsoportban. Az új csatorna várhatóan tovább erősíti majd az Atmedia ratingszállítási biztonságát” – nyilatkozta Guttengéber Csaba az Atmedia ügyvezetője.
„Közönségarányunk és a piaci részesedésünk révén meghatározó szereplői vagyunk a hazai média világának. Az ARENA4 és a MATCH4 exkluzív sportjogokat szerzett az elmúlt időszakban, most pedig tovább erősítettük a kínálatunkat az entertainment szektorban is. A MAX4 egy olyan csatorna, amely méltó a szlogenjéhez: szórakoztatás kimaxolva” – mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 Csoport elnöke.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Rejoy: Ezek a legnépszerűbb felújított mobilok
Számos magyar vásárlót nem nyűgöztek le eléggé az iPhone 16 újdonságai, az Apple idei készülékeinek premierje óta ugyanis a Rejoy.hu az előző generációs készülékek jelentősen megnövekedett eladásait tapasztalja. Ezek közül is iPhone 15 Pro a legkeresettebb, amelyhez jövő tavasszal frissítésként ugyanúgy megérkezik majd az Apple Intelligence funkció, mint a 16-os széria modelleihez.
Kihívások mellett lehetőséget is tartogat a NIS2 a magyar cégeknek
A NIS2 irányelv új követelményei nagyon sok szereplőt érintenek a magyar vállalati ökoszisztémában, hiszen a kockázatos ágazatokon túl közvetve ezen ágazatok beszállítóira is hatással vannak – hangzott el a CETIN Hungary IVSZ-szel közösen rendezett, teltházas rendezvényén. A kiberbiztonsági előírásokat be nem tartó cég súlyos következményekkel számolhat: a büntetés mértéke az éves árbevétel 2 százalékát is elérheti. A NIS2 ugyanakkor nem csupán egy újabb szabályozás, hanem olyan eszköz, amely versenyelőnnyé is formálhatja a kiberbiztonsági megfelelést.
Óriási sikerrel zárult a budapesti ISSEP 2024 nemzetközi konferencia
Az ELTE Informatikai Kar és a Neumann János Társaság közös szervezésében az informatikaoktatás jövőjéről Lágymányoson rendezték meg a 17. ISSEP Konferenciát.
Trendforce: A Kingston Digital vezeti a 2023-as viszonteladói SSD-listát
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce az első számú SSD-szállítónak nyilvánította a viszonteladói szegmensben a 2023-as év egészét tekintve. A TrendForce által közölt adatok alapján a Kingston termékei tették ki a 2023-ban összesen forgalmazott 118 millió SSD 34 százalékát.