A Philips Sound új, széleskörű felhasználó élményt kínáló fejhallgatókat dob piacra
A rendkívül sikeres Go Sports termékcsalád két középkategóriás fejhallgatóval bővül az A5508 TWS és az A5608 nyitott fülcsont vezetésű modellek bevezetésével, melyek mindegyike Bluetooth 5.3 csatlakozási lehetőséget és LC3 kodeket kínál.
A TP Vision két új középkategóriás modellel bővíti a Philips GO Sports termékcsaládban kapható fejhallgatók választékát, mindkettőt a GO gondolatvilágára alapozva, hogy a kényelem, a strapabíróság, a vízállóság és a testmozgás közbeni nagyszerű hangzás kombinációjának köszönhetően extra élvezetet nyújtsanak az aktív életmódhoz szokott emberek vagy az edzéseket végző sportolók számára.
Az A5508 egy új, fülbetétes TWS fülhallgató, amely alacsony torzítású, kiváló hangminőséget kínál, 8 mm-es grafén bevonatú meghajtóval rendelkezik, míg az A5608 a legújabb, nyitott csontvezetéses technológiát alkalmazza, hogy a felhasználók nagyszerű hangzást élvezhessenek, és biztonságosan, a környezeti hangokat is azonnal hallhassák – az A5608 ráadásul a nyakpántba épített LED-es futófénynek köszönhetően fokozott biztonságot is nyújt.
Az A5508 és az A5608 egyaránt a legújabb, rendkívül megbízható, kiváló hangzást és energiahatékonyságot kínáló Bluetooth 5.3-at és LC3 kodeket, valamint többpontos kapcsolatot alkalmazza.
Mindkét fejhallgató kiváló akkumulátor-üzemidővel és gyors töltési idővel rendelkezik. Az A5508 hétórányi lejátszást biztosít bekapcsolt ANC-vel – további 21 órát a töltőtokból –, és mindössze öt perc töltés után további egyórányi lejátszást kínál. Az A5608 hatórányi lejátszást biztosít, míg 15 perces töltés után további egyórányi lejátszás érhető el.
Az A5508 modell beépített szélzajcsökkentő funkcióval kiegészülő hibrid ANC rendszerrel rendelkezik. Hanghívások esetén mindkét fejhallgatónál a mesterséges intelligenciával támogatott, automatikus finomhangolású iker mikrofonrendszernek köszönhetően tiszta hangminőség elérhető el.
Az A5508 és az A5608 kiválóan alkalmas a szabadtéri aktív élethez, és az IPX5 szintű izzadság- és vízállóságnak köszönhetően mindkét modell hosszú távon is élvezhető használhatóságot kínál.
Kapcsolódó cikkek
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- Megérkeztek az új, extra teljesítményű Ambilight televíziók
- Újraértelmezett játékszabályok az új Philips Evnia gaming monitorral
- Két vadonatúj, 40 hüvelykes monitorral bővül a Philips kínálata
- Fejlessze a játékok hangzását a vadonatúj Philips TAG5106 fejhallgatóval
- A modern idők professzionális felhasználóinak szánja új monitorát a Philips
- Az MMD új gaming márkát jelentett be
- A kényelem és a termelékenység új szintje
- Itt vannak a Philips 2022-es Ambilight TV-kínálatának csúcskészülékei
- Negyvenedik alkalommal is kiosztották az EISA-díjakat, a TP Vision négy elismerésben részesült
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.