Új otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel
Új, otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel, amely révén az otthoni internettel együtt immár teljes körű otthoni ajánlatokat nyújt ügyfeleinek. Az otthoni tévézésre szánt Yettel TV szolgáltatás február 14-től nyílt tesztidőszakkal indult: a szolgáltató ügyfelei 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálhatják ki, akár 93+3 tévécsatornát kínáló csomagban is, ha új előfizetést kötnek OtthonNet vagy OtthonNet Pro tarifára.
Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette azon otthoni megoldásainak körét, amelyek bár mobilhálózatra épülnek, a technológia fejlődésének köszönhetően mégis képesek versenybe szállni az otthonokba hagyományosan vezetéken érkező – és ezért általában sok fúrás-faragással bevezetett – szolgáltatásokkal. A korábban elindított, országszerte elérhető OtthonNet-szolgáltatások után a most indult, nagyképernyős tévézés előremutató élményét kínáló Yettel TV-vel már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.
„A Yettel TV indulása hosszú távú, mobilközpontúságra építő stratégiánk újabb mérföldköve, amelyet a két éve kezdett, több tízmilliárd forintos beruházást igénylő hálózatmodernizációs folyamatunk tesz lehetővé. A 4G technológia kapacitásának növelése mellett folyamatosan bővítjük az 5G technológia elérhetőségét, ami lehetővé teszi, hogy kiváló ügyfélélmény mellett teljes körűen kiszolgáljuk az ügyfelek otthoni digitális igényeit, az otthoni internetezés mellett már a televíziózás terén is.” – mondta el Peter Gažik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.
Az otthoni tévézés új szintje a Yetteltől
A teljesen új műszaki háttérrel, új felhasználói felülettel és a hazai tévénézési szokásokhoz illeszkedő csomagokkal érkező Yettel TV egy internetalapú tévészolgáltatás, amely ötvözi a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit. A megvásárlást követően egyszerűen és gyorsan üzembe helyezhető és azonnal igénybe vehető szolgáltatás egy előfizetéssel összesen 30 eszközre telepíthető és egyidőben 3 eszközön használható. A Yettel TV három tarifacsomagra fókuszál, amelyek közül a legnagyobban akár 93+3 tévécsatorna is elérhető. A tévéműsorok egy része élőben és felvételről is megtekinthető, megállítható és visszatekerhető.
A Yettel TV a szolgáltató OtthonNet és OtthonNet Pro tarifáival, vagy lakossági számlás hangalapú tarifáival együtt rendelhető meg – az otthoni tévézéshez szükséges stabil hálózati élmény érdekében a Yettel az előbbieket ajánlja. A szolgáltatás tarifacsomagtól függően már akár havi 2000 forintos havidíjtól elérhető, és az ügyfelek rugalmasan átválthatják meglévő csomagjukat egy másikra, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért. A Yettel TV S, M és L csomagokban a legnépszerűbb csatornák mellett megtalálhatók az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium streamingszolgáltatások is. Az HBO Max pedig kedvezményes, havi plusz 1590 Ft-os áron megvásárolható a legnagyobb, Yettel TV L csomag mellé.
A szolgáltatás tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el, emellett rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is. A TV Box előnye, hogy olyan Android TV alapokra épül, ami a Yettel TV csatornáinak és funkcióinak elérésén túl a televízió ’felokosítását’, azaz alkalmazások telepítését, játékok futtatását és Google-szolgáltatások – mint YouTube, YouTube Music – elérését is lehetővé teszi az erre alkalmas készülékeken. A TV Box OtthonNet és OtthonNet Pro előfizetés megléte esetén bérelhető, 2 éves hűséggel havi 0 forintért.
Az új funkciókkal és tartalommal induló Yettel TV-t a szolgáltató ügyfeleivel közös teszteléssel indítja – amelynek során visszajelzéseikre is számít –, így az most 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálható ki új OtthonNet vagy OtthonNet Pro előfizetés vásárlásakor.
Kapcsolódó cikkek
- Ajándék mobiladatot kapnak a Prime csoportos ügyfelek
- Nem téma otthon a gyerekek online élete, pedig beszélni kellene róla
- Új szakember érkezik a Yettel Magyarország felsővezetésébe
- Több százezres nézettség és 10,5 millió forintos adomány a Yettel kampányának mérlege
- 35%-kal nőtt az ünnepek alatti adatforgalom a Yettel mobilhálózatán
- Így töltsük biztonságban az ünnepeket a kedvencünkkel
- Utolsó pillanatos ajándékötletek karácsonyra
- Kutatás: fontosnak tartjuk az adatbiztonságot, mégsem teszünk eleget a védelem érdekében
- Akciós HONOR X7 és HONOR 70 a Yettelnél
- Megvannak a Yettel fejlesztői verseny nyertes koncepciói
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.