Index: vezető helyen az internetes reklámpiacon
Az MRSZ adatai szerint az első félévben az Index részesedése 39%-volt, mely a második félévben tovább emelkedett, és elérte a 44%-ot. Az éves összesítés szerint így az Index az online hirdetési piacon 42%-os részesedéssel rendelkezik.
Az internetes szolgáltatások esetében tovább élesedett az értékes és a kevésbé értékes felületek közötti elkülönülés. Mindez igazolja azt a befektetői véleményt, mely szerint az interneten is a bevételtermelő képesség a legfontosabb, így a saját tulajdonban lévő tartalom értéke emelkedik, míg a különböző szolgáltatások, így az ingyenes levelezés, az ingyenes tárhely reklámbevétel tekintetében kevésbé értékesnek bizonyulnak.
***
Az Index 25,1%-os részesedést szerzett valamint opciót a többségi tulajdon megszerzésére az elektronikus utazásszervezési és utasbiztosítás-értékesítői rendszerek fejlesztése és üzemeltetése területén piacvezető FoxArt Kft.-ben.
A FoxArt termékpalettájával újabb piacvezető online termékkel bővül az Index B2B üzletágának szolgáltatáskínálata. A FoxArt által fejlesztett és üzemeltetett Voyage turisztikai rendszer számos internetes alkalmazási lehetőséget nyújt, mely az Index portfóliójába illesztve széles körű iparági szinergiákat kínál.
Kapcsolódó cikkek
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- Tulajdonosváltás az Indexnél - kizárólag Nobilis Kristófé a portál
- Samsung-kampány: Mátrix Újratöltve