Nő az internetes tárhelyüzlet

FeriMesz , 2001. március 4. 21:06
Az internetes szolgáltatások piacán a tárhely a legújabb trend. Ezt a divatot követi az Exodus Communications is, immáron 4000 ügyféllel.
"A számok erősen megnövekedtek az elmúlt fél évben" - mondta a termékmenedzser, Brian Schwarz. - Az ügyfelek spektruma széles, szolgáltatunk internetes cégeknek és hagyományos vállalatoknak is." Más szolgáltatók munkatársai forgalmukat a hivatalos Britney Spears-posztergyártókéval hasonlítják össze. Ez az "üzletág" ugyanis több millió dolláros nyereséget hozott az elmúlt évben.

"Eddig egyes felhasználók számára hoztak csak létre fizikai tárolóeszközöket, most azonban már az internetről elérhető tárolóhely is terméknek számít" - mondta John Clavin, a StorageNetworks alelnöke (www.storagenetworks.com). Ez a három éve működő cég az első, amely kizárólag internetes tárolókat kínált. 170 ügyfelük 20-30 százalékát spórolja meg annak a pénznek, amit fizikai tárolókra kellene költenie. A GartnerGroup Dataquest piackutató intézet becslése szerint az 1999-ben 10 millió dolláros piac forgalma 2003-ra 8 milliárd dollárra nő.

Kulcsszavak: trend onlineszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36