Nő az internetes tárhelyüzlet
FeriMesz , 2001. március 4. 21:06
Az internetes szolgáltatások piacán a tárhely a legújabb trend. Ezt a divatot követi az Exodus Communications is, immáron 4000 ügyféllel.
"A számok erősen megnövekedtek az elmúlt fél évben" - mondta a termékmenedzser, Brian Schwarz. - Az ügyfelek spektruma széles, szolgáltatunk internetes cégeknek és hagyományos vállalatoknak is." Más szolgáltatók munkatársai forgalmukat a hivatalos Britney Spears-posztergyártókéval hasonlítják össze. Ez az "üzletág" ugyanis több millió dolláros nyereséget hozott az elmúlt évben.
"Eddig egyes felhasználók számára hoztak csak létre fizikai tárolóeszközöket, most azonban már az internetről elérhető tárolóhely is terméknek számít" - mondta John Clavin, a StorageNetworks alelnöke (www.storagenetworks.com). Ez a három éve működő cég az első, amely kizárólag internetes tárolókat kínált. 170 ügyfelük 20-30 százalékát spórolja meg annak a pénznek, amit fizikai tárolókra kellene költenie. A GartnerGroup Dataquest piackutató intézet becslése szerint az 1999-ben 10 millió dolláros piac forgalma 2003-ra 8 milliárd dollárra nő.
Kapcsolódó cikkek
- Megöli a tévét az online video?
- Tőzsde helyett akvizíció - Internet Hungary 2006
- Egy év alatt 106%-kal gyarapodott a zeneletöltések piaca
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- A Google oldalai a leglátogatottabbak Európában
- 38%-kal több online keresés Amerikában
- Egyre inkább az IM-re állnak át a e-mail helyett az amerikai tizenévesek
- Egyre több pénzügyi szolgáltatás érhető el interneten keresztül
- A turizmus helyzete az internet-gazdaságban
- Rockháló - Az internetes letöltések elsöpörték a kislemezeket