Új tagokkal bővült a G-Shock női karóráinak választéka
A Casio bemutatta a G-Shock márka legújabb ütésálló karóráit. A kompakt, analóg-digitális számlappal rendelkező karórák a nőiességet ünneplik és rózsaarany (ú.n. rose gold) színben tündökölnek. Mint ismeretes ez az árnyalat eredetileg az ékszereknél jelent meg, de ma már a karórákon is hódít.
A japán cég újdonságait egy együttműködés keltette életre. A Casio ugyanis még februárban felkérte a dél-koreai lánybanda, az Itzy tagjait, hogy legyenek a G-Shock márka nagykövetei. A 2019-ben alapított K-Pop banda erőteljes és dinamikus dalai jól illeszkednek a kimagasló ellenállóképességéről ismert G-Shock márkakoncepciójába. A Casio szám szerint öt darab modellt tett elérhetővé, amelyek közül a GM-S110PG, a GM-S2100PG és a GMA-S2100MD tekinthető zászlóshajónak. Utóbbiak közös jellemzője, hogy csillogó rózsaarany számlappal és tokkal rendelkeznek.
„Ezek lényegében a GA-110-es férfi karóra kisebb és kecsesebb változatai. Az oktogonális számlappal ellátott GA-2100 egyre nagyobb népszerűségnek örvend a fiatalabb felhasználók körében” – emelte ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Egységes színséma
A GM-S110PG és a GM-S2100PG tokjának kifinomult, texturális megjelenése, a rózsarany bevonatú csatja, valamint a bézs színű szíj elegáns és tetszetős megjelenéssel ruházza fel viselőjét. A monokromatikus (egyszínű) színséma pedig lehetővé teszi, hogy a lehető legkülönfélébb ruhadarabokhoz fel lehessen venni, ami szintén fontos szempont a hölgyeknél.
A GMA-S2100MD szemet gyönyörködtető megjelenéssel büszkélkedhet, ami a részletgazdag és harmonikus kidolgozásnak köszönhető. A számlapra felvitt rózsaarany bevonat, az index mutatók tükörfényezése és más egyéb részletek ragyogóvá teszik ezt a karórát. Az előlapon és a szíjon műgyantát alkalmaztak, így ez a karóra modell háromféle klasszikus – fehér, rózsaszín és fekete – színben érhető el.
A Casio újdonságai a technikai tudás terén sem szégyenkezhetnek. 200 méteres vízállósággal, 31 időzónát tartalmazó világidő funkcióval, ébresztővel, visszaszámlálás és stopper funkcióval, valamint automata naptárral is el vannak látva. Ezek a karórák ráadásul ideális viseletet biztosítanak a mindennapokban, mivel mindössze 44-52 grammos súlyú tokkal bírnak.
Kapcsolódó cikkek
- Már hazánkban is elérhető a Casio új karórája
- 30 éves a legendás Casio Frogman sorozat
- Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio
- Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
- Órák szerelmespároknak
- Mindössze 500 darab készült ebből a karórából
- Lángnyelvek díszítik az első ünnepi Casio karórákat
- Az új Casio karórát a látványos X-dizájn és az Alcantara bőr teszi különlegessé
- Megérkezett a nyolcszögletű tokkal ellátott fém G-Shock
- A NISMO-val és a TOM’S-szal is együttműködött a Casio
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.