Hivatalosan is megnyitja a Black Friday szezont a MediaMarkt
A MediaMarkt idén negyedik alkalommal jelentkezik egy teljes hónapon át tartó Black Friday akcióval: egész novemberben, minden héten megújuló ajánlatokkal várja a vásárlókat. Idén először a műszaki áruházlánc különleges lehetőséget biztosít a tudatos, kiemelt időszakra előre készülő vásárlóinak: mindenki, aki felregisztrál a MediaMarkt Black November VIP listájára október 25 és november 2-a között, további kedvezményekben és kiemelt ajánlatokban részesülhet.
Ahogy az a MediaMarkt legutóbbi kutatásából is kiderült, nem az impulzus vásárlások időszakát éljük. A tudatos költségtervezés és a kiadásaink racionalizálása az első a mindennapi döntéseinknél. Az év kiemelt időszakában éppen ezért sokan készülnek olyan eszközök, műszaki cikkek beszerzésére, amit akár egész évben halogattak. Tavaly az energiahatékonyság volt az elsődleges mozgatórugója a háztartási nagygépek cseréjének, és bár az energiahatékonyabb eszközökért való rohamról idén már nem beszélhetünk, továbbra is sokakat a korszerűsítés vagy az elromlott eszköz pótlása vezérel az új készülék beszerzésénél, a másik fő motiváló tényező pedig a szórakozás, kikapcsolódás.
„Felméréseink szerint bár visszafogottabb forgalom várható, mint az ezt megelőző évben, de a Black Friday idén sem marad el. A többség a karácsonyi kiadásokra spórol, de ez egyben azt is jelenti, hogy kihasználja az ünnepek előtti kedvezményeket az ajándékok beszerzésére. A kutatásunk becslései szerint minden ötödik ember tervezi valamilyen konkrét elektronikai eszköz beszerzését még idén. Elsősorban tv, számítástechnikai és szórakoztató elektronikai eszközök, egészségmegőrzésben szerepet betöltő eszközök, valamint a telefonok terén várunk jelentős kereslet élénkülést, de a háztartási nagy- és kisgépek iránti is hagyományosan nagy ilyenkor a forgalom. Az egész hónapon át tartó, hetenként megújuló ajánlatokkal már a kezdetekben is az volt a célunk, hogy a vásárlóinknak több ideje legyen átgondolt vásárlási döntéseket hozni. Az olyan eseteket leszámítva, amikor egy elromlott háztartási gépet kell hirtelen pótolni, az előre nem tervezett nagyobb beszerzések egyre ritkábban fordulnak elő. Többek között ezért is vezettük be idén először az előzetes regisztráció lehetőségét. A célunk ezzel nem csak az, hogy felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy kezdjék el átgondolni, milyen műszaki cikkre lehet még szükségük akár maguknak, akár ajándékként, hanem szeretnénk a tudatos tervezést további kedvezményekkel és különleges, csak a VIP listára felregisztrált vásárlóknak szóló ajánlatokkal is támogatni” – magyarázta az újonnan bevezetett előregisztráció okait a Media Markt Magyarország ügyvezetője, Szilágyi Gábor.
Széles termékcsoportra kiterjesztett ajánlatokkal találkozhatunk majd november 3. és 26. között a MediaMarkt áruházakban és az online webshopban. Várhatóan több mint 1000 termék vesz majd részt a hetente frissülő promóciós ajánlatokban. Október 25-én vette kezdetét az előregisztráció a MediaMarkt Black November VIP listájára, és egészen november 2-ig lehet feliratkozni az exkluzív kedvezményekért. A regisztrált felhasználók november folyamán így minden héten új, kizárólag a feliratkozók számára elérhető kiemelt ajánlatokról értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- A felújított okostelefonok új piactere fontos mérföldkőhöz érkezett
- Országos fotópályázatot hirdet a MediaMarkt
- Így lehet olcsóbb az iskolakezdés
- Ezek az idei év okos trendjei a kényelem és a fenntarthatóság jegyében
- A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától
- Januártól a MediaMarkt áruházakban is megvásárolhatóak a Vodafone mobil előfizetései
- Ezek voltak 2022 legkeresettebb műszaki cikkei
- Fekete pénteki csúcs az eMAG-nál
- Black Friday – egykor novemberi ünnep, de mi a helyzet most?
- Black Friday vásárlási kisokos a Mio-tól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.