Új marketing igazgató az eTelnél
, 2001. március 13. 11:34
Nagy Zoltán (31) március közepe óta az eTel Magyarország Kft. marketing igazgatója. Feladata a vállalati ügyfelek számára értéknövelt hang-, adat- és internet szolgáltatásokat nyújtó eTel Magyarország marketingstratégiájának kidolgozása, marketing kommunikációs tevékenységének-, valamint az ehhez kapcsolódó területek irányítása.
Magyarország legfiatalabb telekommunikációs szolgáltatója, amely 2000. szeptemberében jelentette be piacra lépését, a nemzetközi eTel Csoport és a menedzsment személyes kapcsolataira támaszkodva sikeresen bővítette hazai ügyfélkörét. A deregulációt közvetlenül megelőző időszakban a vállalati marketingtevékenység szilárd alapjainak lerakását azonban már Nagy Zoltántól várják. A nőtlen, a Külkereskedelmi Főiskola marketing szakán és a Gödöllői Agrártudományi Egyetem repülő üzemmérnöki karán végzett szakember a Westel Rádiótelefon Kft. PR- és reklámtevékenységének vezetőjeként szerzett tapasztalatokat a távközlés területén az elmúlt öt évben. Nagy Zoltán tervezte meg és irányította a Westel Kft. jelenlegi 0660-as arculatának kialakítását.
Kapcsolódó cikkek
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól