Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?

forrás: Prím Online, 2024. május 8. 19:41

A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a könyvelési szakma, valamint a számviteli szolgáltatások területei jelentős változásokkal és kihívásokkal szembesülnek a modern üzleti világban, ezért a Process Solutions (PS), hazánk vezető könyvelési szolgáltatásokat nyújtó vállalata, új megközelítéseket és megoldásokat kínál.

 

A PS elemzése szerint az ügyfelek elsősorban rugalmasságot, hatékonyságot, szakmai felkészültséget és folyamatos tájékoztatást várnak könyvelőiktől.

 

A cégvezetők könyvelőjük kiválasztásakor egyre gyakrabban preferálják az outsourcing szolgáltatásokat, amelyek során kiemelkedő fontosságot tulajdonítanak az ajánlásoknak, referenciáknak és a szolgáltatás minőségének. Emellett a nemzetközi jelenlét, a szolgáltatási paletta széleskörűsége, valamint a technológiai megoldások spektruma is döntő szerepet játszik, különösen a dráguló munkaerőpiaci helyzetben. Az outsourcing általában jelentős költségmegtakarítást eredményez az ügyfelek számára, hiszen a BPO szolgáltatók mélyreható ismeretekkel és tapasztalatokkal rendelkeznek az adott területen, így a vállalatok hozzáférhetnek szakértői tudáshoz anélkül, hogy saját maguknak kellene befektetniük a szükséges képzésbe és toborzásba.

 

A könyvelői szakma kihívásait tekintve a technológiai fejlődés, a generációs különbségek, valamint a dinamikusan változó jogszabályi környezet mind nagy jelentőséggel bírnak. Manapság a vállalatvezetők a hosszú távú megoldásokat keresik a könyvelői szolgáltatások terén, beleértve a folyamatos fejlesztéseket, az automatizációt és a szakértői tanácsadást. Érdemes kiemelt figyelmet szentelni arra, hogy az adott cég igényeinek, belső sztenderdjeinek megfelelő, magas színvonalú szolgáltatásokat biztosítsanak.

 

 

„Az ügyfelek elégedettsége kulcsfontosságú számunkra. Amennyiben egy vállalat vezetői elégedetlenek a könyvelőikkel, az leggyakrabban az elvárások teljesítésének hiányából, kommunikációs nehézségekből, határidők be nem tartásából vagy minőségi aggályokból fakad. A Process Solutions elkötelezett amellett, hogy magas színvonalú és testreszabott szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek, megfelelve az egyedi igényeiknek” – mondta el Szalai András, a PS Managing Partnere, ügyvezetője.

 

A technológia és a digitalizáció jelenléte a könyvelési szolgáltatások terén meghatározó szerepet játszik az ügyfelek támogatásában és az ügyfélelvárások hatékony kezelésében. A BPO szolgáltatók gyakran olyan fejlett technológiákat és szoftvereket használnak, melyek segítik a folyamatok átláthatóságát, és amelyekhez a vállalatok csak nagyobb beruházások árán férnének hozzá. Az automatizált feldolgozás például mind a bejövő, mind a kimenő oldalon jelentős költségcsökkentést, gyorsítást és a hibalehetőségek minimalizálását eredményezi.

 

Az ilyen technológiai fejlesztések új lehetőségeket nyitnak a szolgáltatások terén. „Képesek vagyunk magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani versenyképes árazással, maximálisan kihasználva a standardizációban és automatizációban rejlő lehetőségeket. Az olyan modern technológiák, mint a Robotic Process Automation (RPA) és AI támogatott eszközök felhasználásával rendkívüli rugalmasságot tudunk biztosítani ügyfeleinknek – például utolsó pillanatos változások problémamentes feldolgozásával, vagy egyedi igényre szabott riporting megoldásokkal” – mondta el Sólyom Attila, a Process Solutions digitális transzformációs igazgatója. Ezen felül, a technológia lehetővé teszi a hatékony koordinációt és információ-áramlást lokációk és országok között, amely hagyományos módszerekkel szinte elképzelhetetlen lenne.

 

A nemcsak korszerű, hanem számos esetben úttörő technológiai megoldások lehetővé teszik a modern könyvelési élmény nyújtását mind az ügyfelek, mind a kollégák számára. Az ergonomikus felületek és a széleskörű interakciós lehetőségek gyorsíthatják a jóváhagyási folyamatokat, ami pedig egy sarkalatos pontja a gördülékeny munkának.

Kulcsszavak: Process Solutions

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36