10 éves az LG webOS okostévé-rendszere
Különleges módon ünnepli a webOS okostévé-platform bevezetésének 10. évfordulóját az LG Electronics (LG): a vállalat szeptember 9-től október 13-ig 44 országban, köztük Magyarországon is megrendezi az ún. LG Streaming heteket.
A 2018-ban, vagy azóta megjelent, azaz legalább webOS 4.0-t futtató és UHD-nál nagyobb felbontású LG televíziók tulajdonosai számára az LG Streaming hetek alatt számos ingyenes és kedvezményes előfizetési opció érhető el a vállalat partnerszolgáltatóinál. A kedvezményeket egy külön erre a célra létrehozott alkalmazásból, a tévék kezdőképernyőjéről, a Content Store-ból vagy az Alkalmazások menüpontból érhetik el a felhasználók.
Minden promóciós héten más és más nemzetközi, illetve hazai streamingajánlatok lesznek érvényesek, a limitált ideig elérhető kedvezmények pedig kizárólag az LG Streaming Week alkalmazásból lesznek érhetőek.
Az LG Streaming hetek alatt számos jelentős kedvezmény lesz elérhető, például akár háromhavi ingyenes streaming vagy akár 90 százalékos előfizetési kedvezmény egy-egy tartalomszolgáltatónál. Legyen szó film-, sport-, játék- vagy animerajongókról, az LG Streaming hetek számos érdeklődési körű felhasználónak kínálnak izgalmas tartalmakat.
Az Apple TV+ háromhónapos ingyenes próbaidőszakot kínál, amellyel az LG tévék tulajdonosai a legújabb prémium Apple Originals sorozatokat, köztük az Oscar-díjas Cate Blanchett és Kevin Kline főszereplésével készült és az ötszörös Oscar-díjas Al-fonso Cuarón által rendezett Disclaimer című lebilincselő pszichológiai thrillert is megnézhetik. A kínálatban szintén elérhetőek az Emmy-díjra jelölt és BAFTA-díjas Lassú lovak című dráma új évadai, a Silo című posztapokaliptikus sorozat, valamint a Pachinko című elsöprő és mélyen megindító dráma. Az LG készülékek használói emellett három hónapig ingyenesen kipróbálhatják az Apple Music szolgáltatást, amely a világ egyik legnagyobb zenei katalógusát nyújtja 100 millió feletti zene-számmal, több mint 30 000, szakértők által összeállított lejátszási listával, előadói interjúkkal, Apple Music rádióval és még sok minden mással. Az Apple Music előfi-zetői olyan izgalmas funkciókhoz is hozzáférhetnek, mint az Apple Music Sing és a zenével szinkronizált dalszövegek, valamint a veszteségmentes hangzás és a térhatást kínáló Spatial Audio.
A Mubi, – ami egy globális streamingszolgáltató, produkciós cég és filmforgalmazó – a világ minden táján a nagyszerű filmek népszerűsítését tűzte ki célul, most pedig az LG Streaming hetek ideje alatt az LG televíziók tulajdonosai otthonuk kényelmében, hat hónapon keresztül 70 százalékos kedvezménnyel fedezhetik fel a platformon mozifilmek legjobbjait.
A sportrajongók számára a DAZN – az egyetlen szolgáltató (az USA és Kína kivételével), ahol az NFL Game Pass-t közvetítik – az új ügyfeleknek 25% kedvezményt kínál az NFL Game Pass Season Pro előfizetésre, az NFL Weekly Pro előfizetést pedig 0,99 dollárért (vagy a helyi valutában számított ellenértékéért) teszi elérhetővé. Az LG tévék tulajdonosai így minden csapat minden NFL-meccsét – beleértve a rájátszást és a Super Bowlt is – élőben és utólag is megnézhetik. Emellett megkapják az NFL RedZone, az NFL Network, az NFL Originals szolgáltatást és még sok mást, köztük az archív tartalmak teljes választékát.
Az LG Streaming hetek izgalmas ajánlatokat kínál a játék- és animerajongók számára is. A Crunchyroll 30 napos ingyenes próbaverziójával például igazi anime-kalandra indulhatnak az LG tévék tulajdonosai, felfedezve a legnagyobb, több mint 25 000 órá-nyi dedikált anime-tartalomból álló streaming könyvtárat. Kifejezetten az LG tévék használói számára kínál interaktív élményt a Blacknut felhőalapú játékplatform, amely 30 percnyi ingyenes játékidőt kínál több mint 500 prémium játék bármelyiké-vel, valamint az újonnan regisztrálóknak kedvezményesen, mindössze 1 dollárért kí-nálja az első havi előfizetést. Kifejezetten a gyermekek és a családok számára hozta létre a The Pinkfong Company a Baby Shark World for Kids platformot, amely az LG Streaming hetek alatt 1 hónapos ingyenes hozzáférést biztosít hatalmas dal- és mese-könyvtárához, amelyben számos tartalom élményszerű formában ösztönzi a gyerme-keket a tanulásra.
Azért, hogy azok is kihasználhassák az LG Streaming hetek előnyeit, akiknek még nincs LG televíziója, a vállalat világszerte számos akciót hirdet tévékészülékeire.
A webOS platform tíz év alatt jelentős fejlődésen ment át: új, még kényelmesebben használható kezdőképernyőt kapott, és mesterségesintelligencia-technológiával egészült ki, hogy a nézőket képes legyen elvezetni az általuk preferált tartalmakhoz. A vállalat nemrégiben indított webOS Re:New programja ráadásul lehetővé teszi, hogy az LG AI tévék tulajdonosai öt éven keresztül mindig megkapják a platform legújabb verzióját.
A webOS jól szemlélteti az LG elkötelezettségét a tartalomfogyasztás optimalizálása mellett: a platformot 180 országban immár több mint 4000 partner támogatja, a felületet pedig milliók használják aktívan. A kiadása óta eltelt 10 év alatt a platform jelentősen megnövekedett használati időt regisztrált: a felhasználók fokozatosan átálltak a hagyományos televíziós rendszerek helyett a webOS használatára.
Az LG Streaming hetek alatt elérhető ingyenes és kedvezményes tartalmakkal kapcsolatos további részletek a https://www.lg.com/hu/webos-smart-tv/lg-streaming-week weboldalon érhetők el. Az ebben az időszakban érvényes LG termékakciókról az LG hivatalos weboldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Hackerbiztos tanúsítványt kapott az LG Volkswagen számára kifejlesztett adó-vevő modulja
- Mesterséges intelligenciával és mélytechnológiával foglalkozó startupokba fektet az LG
- A legfontosabb európai gaming eseményeken kapnak központi szerepet az LG UltraGear monitorai
- Az LG a berlini IFA-n mutatja be új hőszivattyúit
- Az LG legújabb innovációja fokozott védelmet nyújt a kültéri képernyők besárgulása ellen
- Az LG új légkondicionáló K+F labort hozott létre Európában
- Megérkezett az új, vezeték nélküli LG OLED evo AI M4
- Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján
- Az LG AI alapú szervizrobotot fejlesztett a vendéglátás és az egészségügy számára
- Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.