EPT: önállóbb arculat, kontakt center, VoIP-tervek
Kovács Attila, 2001. április 10. 12:45
Új arculattal, önálló szolgáltatási struktúrával új piaci területre, a kis- és közepes üzleti előfizetők piacának kezelésére készül a 86%-ban a Matáv csoport tulajdonában lévő Első Pesti Telefontársaság (EPT) - jelentették be a cég április 10-én tartott sajtótájékoztatóján.
Az elsősorban személyre szóló távközlési szolgáltatásokat megcélzó EPT és a Matáv csoport többi, hasonló irányultságú cégei között az internet, ISDN, ADSL, bérelt vonal és nem utolsósorban az újabb szolgáltatások terén is bizonyos fokú belső konkurencia is érvényesül - jelentette ki Molnár Róbert üzletfejlesztési igazgató. A termékfejlesztési stratégia fókuszában álló és már élesben működő , a call centerhez képest a tartalmat az előtérbe állító ún. kontakt center szolgáltatásukat leginkább az ügyfélszolgálati tevékenységet "kihelyezni" (outsourcing) kívánó cégeknek ajánlják. Az "új" EPT, amely az első időben kifejezetten a fővárosi vállalkozásokra koncentrál, idén 1,2 milliárd forintos árbevételre számít. A Matávtól való függetlenedést mutatja, hogy az EPT VoIP hálózatát a Telia gerinchálózatra alapozva építi ki. A cég a Kapsch call centerét vásárolta meg, továbbá a Siebel ügyfélkapcsolati (CRM) programrendszerét használja.
Kapcsolódó cikkek
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- A HP megvásárolja az Opsware szoftvercéget
- Pannon: 18,494 milliárd forint EBITDA
- Telenor: 42,4 százalékkal nőtt a profit
- Kamera-specialistát vett a Google
- Pannon: a pénzügyi stabilitáson volt a hangsúly