A francia internetezők többsége borbarát
MTI Sajtóadatbank, 2001. május 18. 09:29
A francia internetezők elsöprő többsége, 83 százaléka szereti a bort, 51 százalékuk hetente legalább egyszer fogyasztja tartalmazza egy felmérés, amelyet a Bordeaux-ban csütörtökön nyíló Vinexpo borkiállítás szervezői rendeltek.
A statisztikai arány azért fontos, mert egyébként a franciáknak "csupán" 60 százaléka kedveli a bort. A borosok nagyobb aránya az internetezők között különben nem a cyberterek és a szőlőből készült ital közötti rejtélyes összefüggéssel, hanem prózai okokkal magyarázható: a francia internetezők többsége férfi, és vásárlóerejük nagyobb, mint az átlagé.
A bort amúgy nem internetezés közben kortyolgatják, hanem családi találkozások alkalmával.
A vizsgálat több országra is kiterjedt. Így például kitűnt, hogy a francia internetezők 19 százaléka fogyaszt minden nap bort, a brit internetszerelmesek 16 százaléka, a német internetezőknek azonban alig 9 százaléka nyeli naponta.
Azt, hogy a német szörfözők mennyi sört fogyasztanak, nem kutatták az AFP által ismertetett felmérésben.
Kapcsolódó cikkek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások
- Vizsgáztak az internetezők
- USA: A vállalatok nagy része átáll a 32/64 bites hibrid rendszerekre
- Nincs Karácsony tévé nélkül Kelet-Európában
- Nyilvános ipari elemzések az Industry Week oldalain