MatávCom: márkaépítés Ogilvy & Matherrel
Kovács Attila, 2001. május 24. 20:15
Az információt felhasználó emberre és az informatika alapját képező bináris számrendszerre, a digitalizálódó világot jelképező 0-ra, illetve 1-es számra épül a MatávCom új céges termékarculatát építő kampányának kreatív anyaga jelentették be a rendszerintegrátor május 24-i sajtótájékoztatóján.
Az arculatváltás egyrészt többféle új hirdetés megjelenítését jelenti egy országos gazdasági hetilapban, illetve tíz megyei napilapban, továbbá négy MatávCom-termék (comHost, comFlow, comHouse és a készülő comTrack) piaci bevezetését, piacerősítő kampányát segíti. Kérdésre válaszolva Klopfer Péter marketingigazgató elmondta, hogy idén még várható az új arculati hirdetések online médiában való megjelenése is.
Kapcsolódó cikkek
- Kamera-specialistát vett a Google
- Pannon: a pénzügyi stabilitáson volt a hangsúly
- SAP - távozik Vahl Tamás ügyvezető
- Új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a Montana Zrt-nél
- Kinevezték Hernádi Józsefet a Sun ügyvezetőjének
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- Új SLR érzékelő gyárat épít a Canon