MatávCom: márkaépítés Ogilvy & Matherrel

Kovács Attila, 2001. május 24. 20:15
Az információt felhasználó emberre és az informatika alapját képező bináris számrendszerre, a digitalizálódó világot jelképező 0-ra, illetve 1-es számra épül a MatávCom új céges termékarculatát építő kampányának kreatív anyaga – jelentették be a rendszerintegrátor május 24-i sajtótájékoztatóján.
Az arculatváltás egyrészt többféle új hirdetés megjelenítését jelenti egy országos gazdasági hetilapban, illetve tíz megyei napilapban, továbbá négy MatávCom-termék (comHost, comFlow, comHouse és a készülő comTrack) piaci bevezetését, piacerősítő kampányát segíti. Kérdésre válaszolva Klopfer Péter marketingigazgató elmondta, hogy idén még várható az új arculati hirdetések online médiában való megjelenése is.
Kulcsszavak: +céginfo Matávcom

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51