NVSDK 5.1: Az NVidia fejlesztőcsomagjának legfrissebb változata
3D-sztereó, OpenGL és audio-frissítések
FeriMesz FeriMesz, 2001. augusztus 16. 11:46
Az NVidia frissítette ingyenesen letölthető fejlesztőcsomagját, az NVSDK 5-öt. Az új, 5.1-es verzió új OpenGL és audio-funkciókkal is rendelkezik, emellett kódpéldákat és demókat is tartalmaz.
A legfontosabb újítások főleg az OpenGL-SDK-t érintik. Ezek közé tartozik a "vertec program refraction", a "detail normal maps" és a "procedural texturing with dynamic normal maps". Emellett az "nvparse"-t és számos dokumentációt is aktualizáltak.
Az NVSDK 5.1 többek között tartalmazza a fejlesztés alatt álló Audio SDK részleteit. Ezt a jövő nForce-termékeinél kívánják felhasználni. Az Nvidia új dokumentációt is csatolt a frissítéshez, azon programozók számára, akik sztereoszkópiával, vagy 3D-sztereó grafikával kívánnak foglalkozni.
Az 55 MB méretű Nvidia DX8 SDK verziószáma továbbra is 5.0 maradt, ennek ellenére az összes DirectX és OpenGL demó frissítését tartalmazza. Az OpenGL forráskódminták teljes számban azonban csak az OpenGL SDK-ban találhatók meg (59 MB). A 640 KB-os Audio SDK-t és a 3D Stereoscopic Development Guide-ot külön is le lehet tölteni (az utóbbinál PDF és Word dokumentum közül választhatunk).
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Adobe InCopy CS3 közép-európai kiadása
- Megjelent az Adobe CS3 Production Premium és a Master Collection
- Az Nvidia Tesla szuperszámítógép-család néhány új részlete
- 500 GFLOPS teljesítményű Nvidia GPGPU
- eBook publikáció az új Adobe Digital Editions szoftverrel
- 4.9.8-as verzióra frissített a Bibble Pro RAW-feldolgozásban
- Csöppnyi digitális mikrofon a jobb hangminőségért
- Hardverfejlesztésbe kezdett a DivX
- Kipróbálhatók az Adobe CS3 szoftverek
- Megszületett az első DirectX 10-es mobil videóchip